Gå til innhold

Vaksine voksen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fulgt opp barnevaksinasjonsprogrammet ? Står at man skal ta det igjen etter 10 år... jeg vurderer gjøre dette men usikker om jeg skal vente til etter graviditeten :) 

noen som har gjort dette og kan si hvordan det var ? 

Anonymkode: 2afc5...578

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent til etter graviditet. Så lenge du ikke skal oppholde deg i land, der det er anbefalt å vaksinere seg.

Det er bare anbefalt å vaksinere seg som voksen, men det haster ikke så mye! Det viktigeste er at barnet ditt følger programmet. 😊

Jeg er nå i ammeperiode, og tenkte å ta både påfyll og HPV nær jeg er ferdig.

Anonymkode: 00d71...3ea

Skrevet

Jeg gjør dette nå pga reise 😊. Det var noen små stikk, thats IT. Holder på å vaksinere meg mot hepatitt men dette må gjøres over en lengre periode. Sjekk om du har vaksinasjonssenter nær deg. Da slipper du gå til fastlege for resept-hente resept på apotek også tilbake for å sette sprøyte. 

Anonymkode: d2dfe...4fb

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vent til etter graviditet. Så lenge du ikke skal oppholde deg i land, der det er anbefalt å vaksinere seg.

Det er bare anbefalt å vaksinere seg som voksen, men det haster ikke så mye! Det viktigeste er at barnet ditt følger programmet. 😊

Jeg er nå i ammeperiode, og tenkte å ta både påfyll og HPV nær jeg er ferdig.

Anonymkode: 00d71...3ea

Jeg er født i 1997 så er kun stivkrampe, HIB, difteri som går ut i år :) har  tatt HPV i barnevaksinasjonsprogrammet.  Barnet skal følge programmet.. jeg kan jo evt ta noen av dem rundt da babyen skal evt..

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjør dette nå pga reise 😊. Det var noen små stikk, thats IT. Holder på å vaksinere meg mot hepatitt men dette må gjøres over en lengre periode. Sjekk om du har vaksinasjonssenter nær deg. Da slipper du gå til fastlege for resept-hente resept på apotek også tilbake for å sette sprøyte. 

Anonymkode: d2dfe...4fb

Hvordan er Hepatitt vaksinen ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...