Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #1 Skrevet 10. januar 2019 Noen som har fulgt opp barnevaksinasjonsprogrammet ? Står at man skal ta det igjen etter 10 år... jeg vurderer gjøre dette men usikker om jeg skal vente til etter graviditeten noen som har gjort dette og kan si hvordan det var ? Anonymkode: 2afc5...578
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #2 Skrevet 10. januar 2019 Vent til etter graviditet. Så lenge du ikke skal oppholde deg i land, der det er anbefalt å vaksinere seg. Det er bare anbefalt å vaksinere seg som voksen, men det haster ikke så mye! Det viktigeste er at barnet ditt følger programmet. 😊 Jeg er nå i ammeperiode, og tenkte å ta både påfyll og HPV nær jeg er ferdig. Anonymkode: 00d71...3ea
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #3 Skrevet 10. januar 2019 Jeg gjør dette nå pga reise 😊. Det var noen små stikk, thats IT. Holder på å vaksinere meg mot hepatitt men dette må gjøres over en lengre periode. Sjekk om du har vaksinasjonssenter nær deg. Da slipper du gå til fastlege for resept-hente resept på apotek også tilbake for å sette sprøyte. Anonymkode: d2dfe...4fb
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #4 Skrevet 10. januar 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vent til etter graviditet. Så lenge du ikke skal oppholde deg i land, der det er anbefalt å vaksinere seg. Det er bare anbefalt å vaksinere seg som voksen, men det haster ikke så mye! Det viktigeste er at barnet ditt følger programmet. 😊 Jeg er nå i ammeperiode, og tenkte å ta både påfyll og HPV nær jeg er ferdig. Anonymkode: 00d71...3ea Jeg er født i 1997 så er kun stivkrampe, HIB, difteri som går ut i år har tatt HPV i barnevaksinasjonsprogrammet. Barnet skal følge programmet.. jeg kan jo evt ta noen av dem rundt da babyen skal evt.. Anonymkode: 2afc5...578
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #5 Skrevet 10. januar 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg gjør dette nå pga reise 😊. Det var noen små stikk, thats IT. Holder på å vaksinere meg mot hepatitt men dette må gjøres over en lengre periode. Sjekk om du har vaksinasjonssenter nær deg. Da slipper du gå til fastlege for resept-hente resept på apotek også tilbake for å sette sprøyte. Anonymkode: d2dfe...4fb Hvordan er Hepatitt vaksinen ? Anonymkode: 2afc5...578
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå