Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #1 Skrevet 10. januar 2019 Trives du? Er det lett å komme inn som "ny"? godt oppvekstmiljø for barna? Hvordan er ek Anonymkode: 42c8d...9d4
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #2 Skrevet 10. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Trives du? Er det lett å komme inn som "ny"? godt oppvekstmiljø for barna? Hvordan er ek Anonymkode: 42c8d...9d4 Trykket for fort på send.. Hvordan er skolene? Fine turmuligheter? Anonymkode: 42c8d...9d4
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #3 Skrevet 10. januar 2019 Det er litt «på landet». For oss som bor motsatt vei fra Randaberg er det litt sånn «råneland». Men det er koselig der og fine tur muligheter. Å være nyinnflytter noe som helst sted på Vestlandet syns jeg er vanskelig. Og så heter det på Randaberg 😉 Anonymkode: 43088...763
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #4 Skrevet 10. januar 2019 Jeg bodde der ett år, for 10 år siden da jeg studerte. Det er en fin plass. Du får en følelse av å bo på bygda, men det er veldig nærme Stavanger. Hvis jeg flytter sørover igjen, er Randaberg absolutt på listen over hvor jeg kunne tenke meg å bo. Jeg var ikke aktiv i nærmiljøet, så det kan jeg ikke svare på. Men de jeg møtte, var veldig hyggelige! Også kommer jo Bjarte Tjøstheim frå Randaberg. Det må jo være pluss i boka! 😉 Anonymkode: 07acd...57f
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #5 Skrevet 10. januar 2019 PÅ Randaberg.. På. Anonymkode: be251...949
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #6 Skrevet 10. januar 2019 Jeg vet ikke hvordan det er der nå. Men når jeg var ungdom var det ganske hardt miljø der. Rogaland er ikke ett lett sted å være innflytter Anonymkode: c41ed...58f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå