Gå til innhold

Noen som bor i Randaberg her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trives du? Er det lett å komme inn som "ny"? godt oppvekstmiljø for barna? Hvordan er ek

Anonymkode: 42c8d...9d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Trives du? Er det lett å komme inn som "ny"? godt oppvekstmiljø for barna? Hvordan er ek

Anonymkode: 42c8d...9d4

Trykket for fort på send..

Hvordan er skolene? Fine turmuligheter?

Anonymkode: 42c8d...9d4

Skrevet

Det er litt «på landet». For oss som bor motsatt vei fra Randaberg er det litt sånn «råneland». Men det er koselig der og fine tur muligheter. Å være nyinnflytter noe som helst sted på Vestlandet syns jeg er vanskelig. 

Og så heter det på Randaberg 😉

Anonymkode: 43088...763

Skrevet

Jeg bodde der ett år, for 10 år siden da jeg studerte. Det er en fin plass. Du får en følelse av å bo på bygda, men det er veldig nærme Stavanger. Hvis jeg flytter sørover igjen, er Randaberg absolutt på listen over hvor jeg kunne tenke meg å bo.

Jeg var ikke aktiv i nærmiljøet, så det kan jeg ikke svare på. Men de jeg møtte, var veldig hyggelige! 

Også kommer jo Bjarte Tjøstheim frå Randaberg. Det må jo være pluss i boka! 😉

Anonymkode: 07acd...57f

Skrevet

PÅ Randaberg.. På.

Anonymkode: be251...949

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det er der nå. Men når jeg var ungdom var det ganske hardt miljø der. Rogaland er ikke ett lett sted å være innflytter 

Anonymkode: c41ed...58f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...