Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #1 Skrevet 10. januar 2019 Har merket i det siste at de forskjellige programmene på vaskemaskinen ikke bruker like lang tid som angitt. I dag satte jeg på en vanlig vask på 40 grader, som maskinen oppgir bruker 2 t og 5 m. Jeg satte den på mellom 07.45-08.00. Kl 09.05 var jeg innom vaskerommet og oppdaget at den nylig var blitt ferdig. Er dette et dårlig tegn? Blir litt bekymret for at det samme gjelder gradene. At 90 grader kanskje bare blir 40 grader. Her slenges undertøy, håndduker, gulvfiller og vaskekluter i samme vask på 90 grader, så det er jo veldig uheldig om den ikke vasker på riktig temperatur. Anonymkode: 53390...e9a
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #2 Skrevet 10. januar 2019 Prøv å dra ut kontakten og la den stå i en halvtimes tid før du slår den på igjen. Da resette den seg. Hadde ikke det bedret seg hadde jeg nok ringt en reperatør. Anonymkode: 971ef...abe
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #3 Skrevet 10. januar 2019 Det gjør min vaskemaskin også. Har ikke lest bruksanvisningen, men tenker at maskina analyserer hvor mye klær som er i, og hvor skittent det er, så går tiden ned hvis det ikke er helt full maskin og ikke veldig skitne klær. Det er rett og slett en maxtid. Anonymkode: 91230...c7e
Mamma_til_2 Skrevet 10. januar 2019 #4 Skrevet 10. januar 2019 Om det er ett autoprogram så vill tiden korrigere seg etter mengde tøy.
tante grusom master of law Skrevet 10. januar 2019 #5 Skrevet 10. januar 2019 Vår angir først tid for programmet forutsatt full maskin. Etterhvert når den har gått litt korrigerer den tiden hvis den merker at maskinen ikke er full.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå