Gå til innhold

Gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heihei, tok en test igår etter at jeg hadde kjørt non-stop i 4 timer, for merket jeg var så utrolig aliten i forhold til hva jeg pleier å bli av bilturer (elsker å kjøre bil og klarer fint å kjøre i 12-16 timer uten å bli trøtt og sliten!) og testen slo ut som svaaaak positiv, men tok så en ny test kvelden etter, og den ser jeg såvidt en strek på, selv etter tidsfristen har gått ut, så jeg lurte på, er det noen her som har opplevd dette? Ønsker så sterkt å være gravid, da jeg har mistet tre små allerede og vet ikke hvor mye mer av dette jeg orker 😥 legger ved bilde av den første jeg tok av første testen, en rfsu ‘teststrimel’, og så bilde av strimelen ved siden av den jeg tok litt over 24t senere, men ikke med morgenurinen. Er det bare jeg slm kan se to streker på ‘teststrimelen’, eller? Jeg ser også en strek på testpinnen, men den ser jeg at ikke syntes på kameraet, i værtfall ikke godt!! Redd for at jeg bare skal ønske at den er positiv, men at den ikke er det, for alt jeg vil er å ha en liten en i armene mine, etter så mange tap..

02B95947-E13E-4276-8940-7887B11972F5.jpeg

B2F9CD65-D123-4C40-9BE8-67329E22F25C.jpeg

Anonymkode: e9669...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, den er rosa 

På 10.1.2019 den 13.21, First00 skrev:

Jeg kan skimte en svak strek på den øverste. Er den rosa? 

 

Anonymkode: e9669...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hvordan har det gått med deg?? er du gravid? 

Har du blitt utredet, siden du har mistet 3 ganger? 

Anonymkode: da716...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...