Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Jeg har blitt anbefalt av min advokat, av helsestasjonen og barnehagen om å ta en tur til fastlegen. Det for å snakke om og få registrert der at jeg er sliten etter masse stygge meldinger og trusler med å at eksen skal ta fra meg barna. Han gir seg ikke. Det er så godt som hver eneste dag. De mener det er viktig å ha dette registeret i tilfelle en sak. Men hva kan legen egentlig gjøre for meg? Bare lytte og skrive? Legen min er dessuten ikke i form selv. Hun går ut i barselpermisjon på fredag. Sist jeg var der spydde hun som en gris under min time og sendte to feil henvisninger og glemte å sende en for mitt barn. Jeg ser grunnen til at de vil ha mest mulig registrert. Men det å måtte reise til legen og bruke penger jeg egentlig ikke har virker så bortkastet. Dessuten pleier jeg ikke reise til legen med mindre jeg faktisk trenger noe. Og så føles det som at jeg opptar en time før et menneske som faktisk er syk og som trenger en legetime. Og det føles litt flaut å brette ut på denne måten. Føler meg svak nok fra før av. Noen som har vært hos legen på denne måten? Hva skjedde? Var det nyttig? Anonymkode: 028a3...4d8
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 Jeg har ikke vært borti det. men jeg tenker at hvis advokaten din mener at det er viktig i forhold barnefordeling, så hadde jeg absolutt gjort det. Anonymkode: 06e31...149
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #3 Skrevet 9. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke vært borti det. men jeg tenker at hvis advokaten din mener at det er viktig i forhold barnefordeling, så hadde jeg absolutt gjort det. Anonymkode: 06e31...149 Leste gjennom et par ganger igjen nå, leste nok litt fort i stad. Hvorfor mener de at det er viktig at det dokumenteres at du er sliten? Anonymkode: 06e31...149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå