Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 Lesepliktbestemmelsene er en oversikt over hvor mange undervisningstimer (60 og 45 minutter) i det enkelte fag som utgjør et fullt årsverk for lærerne. Anonymkode: 2b90f...e4f
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. januar 2019 #3 Skrevet 9. januar 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lesepliktbestemmelsene er en oversikt over hvor mange undervisningstimer (60 og 45 minutter) i det enkelte fag som utgjør et fullt årsverk for lærerne. Anonymkode: 2b90f...e4f Og denne varierer fra fag til fag. Norsk har ferrest undervisning mens kroppsøving har mest. Det er fordi det er innkalkulert for og etterarbeid.
Optatium Skrevet 9. januar 2019 #4 Skrevet 9. januar 2019 Kort sagt vil det si at jeg som er norsklærer vil ha færre undervisningstimer og flere «fritimer» enn en som underviser i gym/kunst og håndverk/samfunnsfag. Tiden skal jeg bruke til for og etterarbeid, og det anses å trenges mer av dette til fag som norsk og engelsk.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #5 Skrevet 9. januar 2019 39 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev: Og denne varierer fra fag til fag. Norsk har ferrest undervisning mens kroppsøving har mest. Det er fordi det er innkalkulert for og etterarbeid. "Ferrest"? "Ferrest undervisning"? "For og etterarbeid"?Dette kan du da ikke være bekjent av som lektor med tillegg? Anonymkode: dc13f...c64
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. januar 2019 #6 Skrevet 10. januar 2019 21 timer siden, Anonym bruker skrev: "Ferrest"? "Ferrest undervisning"? "For og etterarbeid"?Dette kan du da ikke være bekjent av som lektor med tillegg? Anonymkode: dc13f...c64 SÅRRI. Til mitt forsvar har jeg forlatt skolen for å delta i arbeidslivet.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2019 #7 Skrevet 10. januar 2019 2 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev: SÅRRI. Til mitt forsvar har jeg forlatt skolen for å delta i arbeidslivet. Den er da enda verre å være inkompetent etter avsluttet utdanning? Anonymkode: dc13f...c64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå