Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Jeg håndterer det så dårlig og lar meg provosere av at han er sur, himler med øynene, negativ til myye og provoserer meg med slik han oppfører seg. Er visst eksemplarisk både på skolen og på besøk, men hjemme kan han være et troll. Jeg håndterer det sikkert totalt feil og blir sint/kjefter og sikkert maser på han - men ja, jeg lar meg provosere. Det er jeg som får «alt». Tips, råd og hjelp mottas med takk fra dere som er eller har vært i samme situasjon 😢😢 Anonymkode: ba9e0...594
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 Jeg har en snarttrettenåring. Helt fram til nå har han vært så grei at jeg nesten har vært bekymret. De siste par månedene har han begynt og opponere. Jeg er litt lettet, og prøver å ta set med humør. Men jeg tror jeg har hatt det lettere enn de fleste. Men det er klart det er irriterende innimellom. Men så lenge de oppfører seg bra ute og på skolen, skal du bare være glad at det er litt krutt i dem. Jeg synes faktisk det et en kjekk alder. Vi har begynt å diskutere politikk, oghan begynner å få god sans for ironi. Det går ofte utover meg, men jeg koser meg litt med å se at det er en god utvikling. Ta det meget smil. Anonymkode: 8aa4b...089
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå