Gå til innhold

Nintendo switch

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en har kjøpt spill fysisk, altså på minnekort, kan de lagres over på konsollen/konsollens minnekort da? Eller må man drive å bytte kort når man bytter spill? Er det smartere å kjøpe alle spill via nettbutikken så en får de rett på konsollen? Må man gjøre noe spesielt for å lagre over på løst minnekort?

Anonymkode: f97a4...0b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så mye peiling, men sønnen min fikk minnekort til jul, og når jeg lastet ned spill til ham etter å ha satt inn det så ble de lagret på minnekortet automatisk. Jeg tror ikke du kan lagre spill fra fysiske spill på minnekortet. Ulempen ved å kjøpe dem direkte til konsollen er vel at du ikke kan selge dem igjen, men utenom det er det mye mer praktisk. Her har vi for øvrig nettopp rotet bort esken med spillbrikker, og var veldig glade for at vi hadde de fleste inne på konsollen...

Anonymkode: 46ee7...654

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke så mye peiling, men sønnen min fikk minnekort til jul, og når jeg lastet ned spill til ham etter å ha satt inn det så ble de lagret på minnekortet automatisk. Jeg tror ikke du kan lagre spill fra fysiske spill på minnekortet. Ulempen ved å kjøpe dem direkte til konsollen er vel at du ikke kan selge dem igjen, men utenom det er det mye mer praktisk. Her har vi for øvrig nettopp rotet bort esken med spillbrikker, og var veldig glade for at vi hadde de fleste inne på konsollen...

Anonymkode: 46ee7...654

Ok, takk! Jeg ser den med å rote bort spillene også ja😱

Blir vel neppe aktuelt å selge spillene før evt konsollen skal vekk så da høres nedlasting lurest ut. Om det ikke blir fort fullt da. 

Typisk så kjøpte jeg de fire favorittspillerne fysisk til jul da siden jeg ikke kunne dette enda. Han fikk konsollen da også. 

Anonymkode: f97a4...0b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...