Gå til innhold

Heter du Charlotte og bor i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kanskje du er sammen med/gift med en mann som snakker østlandsdialekt?

I så fall DIGGER mannen din deg, det er nå helt sikkert.

Jeg satt og ventet ganske lenge på et venteværelse på et legekontor her forleden dag.
3 menn satt også og ventet, de var sammen og satt og pratet. Og den ene av dem kom USTANSELIG med referanser til denne Charlotte. Charlotte mener ditt og Charlotte mener datt, og Charlotte pleier og Charlotte har og Charlotte liker og Charlotte meg her og Charlotte meg der og Charlotte meg rundtomsnurr. Uansett hvilket tema de snakket om - og vi satt der leenge, og de pratet om mye forskjellig - så skulle han trekke inn noe med Charlotte.
Holdt på å bli gal etterhvert, men det var jo egentlig bare veldig søtt. Som en liten gutt som refererer til mammaen sin i ett og alt, som om hun var en fantastisk guru.

Mannen var veldig kjekk også, så der har vi vel en heldig dame (som dessuten tydeligvis kan og vet ALT).

Anonymkode: 6459a...f6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flete enn meg som har lyst til å bli kjent med Charlotte?😂 Hun høres ut som et bra menneske😊

Anonymkode: 7f4f4...fca

Skrevet

Kanskje hun er hotte Charlotte ? Men hun var vel fra Stavanger? Noen som husker?

Skrevet
1 minutt siden, Pæddan skrev:

Kanskje hun er hotte Charlotte ? Men hun var vel fra Stavanger? Noen som husker?

Åja, husker godt denne. Dama som fant ut at mannen ikke jobbet overtid i Nordsjøen men hadde en familie på si. Søren, det er må være minst 10 år siden. Har henget her en stund ja.

Skrevet

Nesten flau selv🙄🙈

Skrevet

Tror forresten hun var fra Bergen, ikke Stavanger. Ikke helt sikker.

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og kanskje du er sammen med/gift med en mann som snakker østlandsdialekt?

I så fall DIGGER mannen din deg, det er nå helt sikkert.

Jeg satt og ventet ganske lenge på et venteværelse på et legekontor her forleden dag.
3 menn satt også og ventet, de var sammen og satt og pratet. Og den ene av dem kom USTANSELIG med referanser til denne Charlotte. Charlotte mener ditt og Charlotte mener datt, og Charlotte pleier og Charlotte har og Charlotte liker og Charlotte meg her og Charlotte meg der og Charlotte meg rundtomsnurr. Uansett hvilket tema de snakket om - og vi satt der leenge, og de pratet om mye forskjellig - så skulle han trekke inn noe med Charlotte.
Holdt på å bli gal etterhvert, men det var jo egentlig bare veldig søtt. Som en liten gutt som refererer til mammaen sin i ett og alt, som om hun var en fantastisk guru.

Mannen var veldig kjekk også, så der har vi vel en heldig dame (som dessuten tydeligvis kan og vet ALT).

Anonymkode: 6459a...f6a

Kan jo være en søster eller elskerinne 🤓

Anonymkode: adac5...7fd

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan jo være en søster eller elskerinne 🤓

Er du destruktiv til vanlig, eller bare idag? 

Anonymkode: cb9ab...e57

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du destruktiv til vanlig, eller bare idag? 

Anonymkode: cb9ab...e57

Aldri. Hva med deg selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...