Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Jeg tjener jo greit. Har igjen 6-7000 tii meg i mnd. Likevel henger jeg etter. Jeg må hver lønn betale ned Klarna, MasterCard etc pga shopping tidligere. Når jeg får lønn blir det litt slik «endelig», og jeg bruker opp lønna i løpet av noen dager. Er det noen som har hatt det slik som har klart å snu? Som sitter med litt penger igjen når de får lønn? Anonymkode: 1b7fe...6f5
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 29 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg tjener jo greit. Har igjen 6-7000 tii meg i mnd. Likevel henger jeg etter. Jeg må hver lønn betale ned Klarna, MasterCard etc pga shopping tidligere. Når jeg får lønn blir det litt slik «endelig», og jeg bruker opp lønna i løpet av noen dager. Er det noen som har hatt det slik som har klart å snu? Som sitter med litt penger igjen når de får lønn? Anonymkode: 1b7fe...6f5 Det finnes to alternativer: 1. Ta seg sammen og oppføre seg fornuftig. 2. Få økonomisk verge. Anonymkode: bd838...f6c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #3 Skrevet 9. januar 2019 Å legge inn gjelden din her : https://debiter.no/ kan være en god motivasjon, for da får du det virkelig svart på hvitt hvor mye det koster deg og hvor lang tid det vil ta deg å betale det ned. Noe som kan motivere deg til å motivere det ned fortere Anonymkode: c893f...545
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #4 Skrevet 14. januar 2019 På 9.1.2019 den 13.27, Anonym bruker skrev: Det finnes to alternativer: 1. Ta seg sammen og oppføre seg fornuftig. 2. Få økonomisk verge. Anonymkode: bd838...f6c 1. Hadde det bare vært å ta seg sammen hadde jeg vel gjort det, tror du ikke? 2. Verge? Nei, så ille er det ikke. Bare trenger å høre erfaringer fra noen som har klart det? Anonymkode: 1b7fe...6f5
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #5 Skrevet 14. januar 2019 Ja, jeg ble syk og klarte ikke komme meg på butikk eller noen ting i 6 mnd. Har aldri brukt så lite penger jeg.... Var 3-4 uker på sykehuset og tiden etterpå var jeg stort sett husbunden og handlet ikke på nett heller. Så anbefaler 6 mnd med kjøpestopp, ingen klær, ingen hus-ting, ingen kino eller cafe, rett og slett la være å bruke penger i 6 mnd. Kommer ovenpå da Anonymkode: 55600...5f2
Valkyriemamma Skrevet 14. januar 2019 #6 Skrevet 14. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg ble syk og klarte ikke komme meg på butikk eller noen ting i 6 mnd. Har aldri brukt så lite penger jeg.... Var 3-4 uker på sykehuset og tiden etterpå var jeg stort sett husbunden og handlet ikke på nett heller. Så anbefaler 6 mnd med kjøpestopp, ingen klær, ingen hus-ting, ingen kino eller cafe, rett og slett la være å bruke penger i 6 mnd. Kommer ovenpå da Anonymkode: 55600...5f2 Trudde eit augeblikk du skulle anbefale HI å bli sjuk! 😅 HI: kan du selge ting du har? Eg har planer om å halde garasjesalg til våren. Ser for meg at det kjem nokre ekstra kroner då, og dei skal rett på BSU og høgrentekonto. (Kanskje ein liten tur på kino fyrst😉)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå