Gå til innhold

6uker


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei..

Noen her som er i uke 6/7 som har vært på TUL og at jordmor ikke fant hjerteslag? Ho mente det var for tidlig å se, så skal til jordmor i dag og snakke. Har opplevd noen spontanaborter, og 2 av dem tidlig og 2 ved ppille bruk uten å vite om graviditet ( den ene SA skjedde i 2017). Har ett barn fra før. Symptomene er mensmurringer, tisser ikke så ofte, ikke så ømme bryster, kvalmsulten hele tiden, veldig trøtt og har halsbrann til tider. Det vi så på TUL er som å se på appen Preglife, men merkelig at jeg ikke fikk se noe hjertebank på den lille i magen. Er det tilfelle der at det kan være for tidlig? Forrige svangerskap husker jeg ikke så mye av, hadde kvalmen, trøtthet, lite matlyst(har det nå også det med matlysten), følte meg ikke gravid da så var på tidlig ul i uke 10 den gangen. 

Nå i det siste har jeg hatt så sinnsyke mensmurringer at det bekymra meg veldig, de var brennende ish med stikkninger og det gikk til korsrygg, blør ikke, har gul utflod pga jeg har hatt UVI og sopp infeksjon.. 

 

Håper på svar fra noen som det har gått bra med.. 

Anonymkode: 6d1e9...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på tul 6+5 i følge det legen regnet ut. Så ikke noen antydning til graviditet. 

Kom tilbake en uke senere og så et lite frø med hjerteaktivitet og de mente jeg bare var 5+0 første gang å 6+0 når jeg var der. Alt så bra ut og det fortsatte utviklingen til 7+3, da endte det i en ma. Men det betyr ikke at det trenger å være slik for deg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det samme på mandag. De på sykehuset mente jeg var kortere på vei, 5+6 (jeg trodde 6+4). Er ivf, og er visst litt uenighet hvordan man regner da. Var på Volvat på fredag og de regna likt som meg. 

Uansett... fant ikke hjerteslag på noen av ultralydene, hverken på volvat eller på sykehuset. Kunne være fordi utviklingen har stoppet før det kom så langt, og det kunne være for tidlig å se. Kan dessverre ikke gi deg noen solskinnshistorie, da jeg utålmodig venter på mer svar selv. Har tatt hcg-måling på mandag og i dag som jeg forhåpentligvis får svar på senest i morgen. Ny ul om ei uke hvis hcg ser bra ut.

Ønsker deg masse lykke til!🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Babynr2 skrev:

Jeg var på tul 6+5 i følge det legen regnet ut. Så ikke noen antydning til graviditet. 

Kom tilbake en uke senere og så et lite frø med hjerteaktivitet og de mente jeg bare var 5+0 første gang å 6+0 når jeg var der. Alt så bra ut og det fortsatte utviklingen til 7+3, da endte det i en ma. Men det betyr ikke at det trenger å være slik for deg😊

Hadde du symptomene osv? 
Og hvordan kan MA skje når alt står bra til, jeg bare skjønner ikke det legesystemet, har lest mange forumer der alt er bra, eller finner ikke hjerteslag og får en abortpille og brått finner hjerteslag i siste liten.. Lege syestemet er jo skummelt egentlig.. ;o 

Var hos jordmor ista, ble godt tatt imot, snakket litt og fikk helsekort osv, men får ikke gjort noe med enn å vente på neste TUL egentlig når det kommer til hjerteslag, eller så venter jeg til uke 12 er passert og tar alt derfra, for jeg begynner å bli lei av at alt tull - fra uke 5 skal man jo kunne se et hjerteslag uavhengig, det utvikles da, det står jo på nettet at hjertet begynner å slå. 

#Frustrert

Har ennå ikke hatt noe HCG måling så.. føler jeg lever i en gammeldags verden 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Bby2 skrev:

Hadde du symptomene osv? 
Og hvordan kan MA skje når alt står bra til, jeg bare skjønner ikke det legesystemet, har lest mange forumer der alt er bra, eller finner ikke hjerteslag og får en abortpille og brått finner hjerteslag i siste liten.. Lege syestemet er jo skummelt egentlig.. ;o 

Var hos jordmor ista, ble godt tatt imot, snakket litt og fikk helsekort osv, men får ikke gjort noe med enn å vente på neste TUL egentlig når det kommer til hjerteslag, eller så venter jeg til uke 12 er passert og tar alt derfra, for jeg begynner å bli lei av at alt tull - fra uke 5 skal man jo kunne se et hjerteslag uavhengig, det utvikles da, det står jo på nettet at hjertet begynner å slå. 

#Frustrert

Har ennå ikke hatt noe HCG måling så.. føler jeg lever i en gammeldags verden 😅

Skjønner frustrasjonen din, er der selv😅 men selvom hjertet begynner å slå behøver man ikke se det på ul. Tenk så lite alt er enda🤞 I forrige svangerskap var jeg på tul i uke 8, da så vi det helt klart med en gang. Og de sa på sykehuset nå at vi mest sannsynlig fikk se et bankene hjerte på ul neste uke dersom hcg-nivået stiger som det skal. Jeg klarer allikevel ikke å slappe helt av, hører jo om alle som klart og tydelig ser hjertet i uke 6. (Jeg har hatt blødninger i tillegg) 

Men du kan jo be om hcg-måling hos fastlegen mens du venter på neste ul?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bby2 skrev:

Hadde du symptomene osv? 
Og hvordan kan MA skje når alt står bra til, jeg bare skjønner ikke det legesystemet, har lest mange forumer der alt er bra, eller finner ikke hjerteslag og får en abortpille og brått finner hjerteslag i siste liten.. Lege syestemet er jo skummelt egentlig.. ;o 

Var hos jordmor ista, ble godt tatt imot, snakket litt og fikk helsekort osv, men får ikke gjort noe med enn å vente på neste TUL egentlig når det kommer til hjerteslag, eller så venter jeg til uke 12 er passert og tar alt derfra, for jeg begynner å bli lei av at alt tull - fra uke 5 skal man jo kunne se et hjerteslag uavhengig, det utvikles da, det står jo på nettet at hjertet begynner å slå. 

#Frustrert

Har ennå ikke hatt noe HCG måling så.. føler jeg lever i en gammeldags verden 😅

Hadde symptomene helt til den dagen jeg skulla på ul, følte da at de nesten var borte. Hadde også merkelig brun utflod som de mente var kroppens måte å prøve å kvitte seg med embryoet på.

På papiret jeg fikk så var det ramset opp ulike årsaker til at sa/ma skjer: defekt navlesnor, dårlig sirkulasjon i morkake, ikke forenelig med liv osv. 

Legger ved bilde som ble tatt 6+0 bare for å vise hvor lite det er og 6 dager før var det ingen tegn til graviditet. 

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Lilletrille17 skrev:

Skjønner frustrasjonen din, er der selv😅 men selvom hjertet begynner å slå behøver man ikke se det på ul. Tenk så lite alt er enda🤞 I forrige svangerskap var jeg på tul i uke 8, da så vi det helt klart med en gang. Og de sa på sykehuset nå at vi mest sannsynlig fikk se et bankene hjerte på ul neste uke dersom hcg-nivået stiger som det skal. Jeg klarer allikevel ikke å slappe helt av, hører jo om alle som klart og tydelig ser hjertet i uke 6. (Jeg har hatt blødninger i tillegg) 

Men du kan jo be om hcg-måling hos fastlegen mens du venter på neste ul?😊

Ja, tenkte å få målt den HCG målingen, for den er ikke blitt målt i det hele tatt. 

Gikk jo bra hos jordmor i dag også, ho var veldig rolig å snakke med osv, ho skjønte meg godt og ho kikka på meg med en gang jeg sa jeg har til sammen abortert 4 ganger (fra 16år - 21år). Ordner seg vel vil jeg tro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Babynr2 skrev:

Hadde symptomene helt til den dagen jeg skulla på ul, følte da at de nesten var borte. Hadde også merkelig brun utflod som de mente var kroppens måte å prøve å kvitte seg med embryoet på.

På papiret jeg fikk så var det ramset opp ulike årsaker til at sa/ma skjer: defekt navlesnor, dårlig sirkulasjon i morkake, ikke forenelig med liv osv. 

Legger ved bilde som ble tatt 6+0 bare for å vise hvor lite det er og 6 dager før var det ingen tegn til graviditet. 

image.jpg

Ja, skal ikke være bare bare å bære frem barn til verden. 

Jeg har også et UL bilde fra jeg var på tidlig UL, og ho sa alt sto bra til og ingenting så feil ut der, bare for tidlig med hjerteslag å se. Så det eneste jeg egentlig må gjøre er å roe meg ned vel, har ikke hatt noen form for blødninger, bare hatt problemer med UVI og sopp infeksjon. Så jeg trøster meg med så lenge jeg ikke blør så er vel alt bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lilletrille17 skrev:

Skjønner frustrasjonen din, er der selv😅 men selvom hjertet begynner å slå behøver man ikke se det på ul. Tenk så lite alt er enda🤞 I forrige svangerskap var jeg på tul i uke 8, da så vi det helt klart med en gang. Og de sa på sykehuset nå at vi mest sannsynlig fikk se et bankene hjerte på ul neste uke dersom hcg-nivået stiger som det skal. Jeg klarer allikevel ikke å slappe helt av, hører jo om alle som klart og tydelig ser hjertet i uke 6. (Jeg har hatt blødninger i tillegg) 

Men du kan jo be om hcg-måling hos fastlegen mens du venter på neste ul?😊

Åssen blødninger, spotting osv? Får håpe alt står bra til med lille i magen da! :)

Men heldigvis så kan en blødning bety mye og ikke alltid en SA/MA, så vi får ha motet oppe og leve, prøve ikke tenke på det og tenke at babyen har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Bby2 skrev:

Åssen blødninger, spotting osv? Får håpe alt står bra til med lille i magen da! :)

Men heldigvis så kan en blødning bety mye og ikke alltid en SA/MA, så vi får ha motet oppe og leve, prøve ikke tenke på det og tenke at babyen har det bra :)

Jeg hadde en kveld hvor jeg blødde ut 2-3 truseinnlegg.. så spottet jeg minimale mengder med brunt blod i et par dager etter det. Blødningen kom på torsdag forrige uke. Jeg går på en del medisiner i forbindelse med svangerskapet, så dro på volvat på fredag for vurdering av hva som skjedde og om jeg evt skulle fortsette med blodfortynnende og sånn gjennom helga. De fant 2 tomme fostersekker, i forskjellig str, og trodde jeg spontanaborterte. Ny ul på sykehuset på mandag (fastlege ønsket ny vurdering da jeg ikke blødde videre i helga) viste en plommesekk og et fosteranlegg, men da fortsatt ikke hjertebank.. så er ufattelig spent på hvordan det egentlig står til der inne, veldig innstilt på at det ikke går bra😣 

Men inntil vi får det motsatte bevist må vi bare holde motet oppe ja😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lilletrille17 skrev:

Jeg hadde en kveld hvor jeg blødde ut 2-3 truseinnlegg.. så spottet jeg minimale mengder med brunt blod i et par dager etter det. Blødningen kom på torsdag forrige uke. Jeg går på en del medisiner i forbindelse med svangerskapet, så dro på volvat på fredag for vurdering av hva som skjedde og om jeg evt skulle fortsette med blodfortynnende og sånn gjennom helga. De fant 2 tomme fostersekker, i forskjellig str, og trodde jeg spontanaborterte. Ny ul på sykehuset på mandag (fastlege ønsket ny vurdering da jeg ikke blødde videre i helga) viste en plommesekk og et fosteranlegg, men da fortsatt ikke hjertebank.. så er ufattelig spent på hvordan det egentlig står til der inne, veldig innstilt på at det ikke går bra😣 

Men inntil vi får det motsatte bevist må vi bare holde motet oppe ja😊 

Nei, uff da! Er så mye som skjer inni kroppen til en hver kvinne at jeg blir overraska egentlig. Men hvordan kan de si 2 tomme fostersekker og tru at det er en SA? Det er sånt jeg synes leger BØR vite egentlig, har lest som sagt tilfeller der de ikke finner noen ting etter uke 12 (hjertelyd) og har fått henvist til sykehuset for abort, men rett før så finner de hjertelyd osv, det er jo så skremmende og litt til. Krysser fingrene for at det går bra! Her har kvalmen starta med andre grusomme symptomer.. Hue verk, mensmurringer, såvidt jeg greier å få i meg mat, trøtt.. men er glad for det! :) 

 

Veldig spent på hjerteslag her selv, ikke sett så vi får satse på at babyene holder fast og vokser som de skal inni der! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bby2 skrev:

Nei, uff da! Er så mye som skjer inni kroppen til en hver kvinne at jeg blir overraska egentlig. Men hvordan kan de si 2 tomme fostersekker og tru at det er en SA? Det er sånt jeg synes leger BØR vite egentlig, har lest som sagt tilfeller der de ikke finner noen ting etter uke 12 (hjertelyd) og har fått henvist til sykehuset for abort, men rett før så finner de hjertelyd osv, det er jo så skremmende og litt til. Krysser fingrene for at det går bra! Her har kvalmen starta med andre grusomme symptomer.. Hue verk, mensmurringer, såvidt jeg greier å få i meg mat, trøtt.. men er glad for det! :) 

 

Veldig spent på hjerteslag her selv, ikke sett så vi får satse på at babyene holder fast og vokser som de skal inni der! :D 

Nei, jeg betaler hvertfall ikke 1500kr for ul der en gang til🤦‍♀️ de sykemeldte meg 1 uke også, fordi de var ganske sikre på at jeg kom til å få styrtblødninger når som helst. Så har jo gått i mange dager og bare venta. Ødela hele helga mi for å si det sånn. Hadde ny ul satt opp der i dag, men den avbestilte jeg. Kl. 09.30, angrer jo litt akkurat nå, men😂 

Fastlegen min ringte nå i stad. Verdiene ser bra ut, så da får jeg ta til meg det og satse alle kortene på at alt er bra med lille så langt🙏

Ja, vi satser på at begge 2 klamrer seg fast i mange måneder til😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok dere innvendig ultralyd? Jm som tar ultralyd her sier man skal se hjertet i uke 6+4. Jeg har vært på ultralyd 3 ganger og sett og fått høre hjertet.. Men kun med inmvemdlg ultralyd. Utvendig så vi knapt noe som helst uke 8+3.

 

Lykke til ❤️ ved ivf regner man eggløsning ved uttaksdato. ☺️ Har hatt 9 prøverør å alle gangene regner dem fra uttaksdato. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, C'est la vie skrev:

Tok dere innvendig ultralyd? Jm som tar ultralyd her sier man skal se hjertet i uke 6+4. Jeg har vært på ultralyd 3 ganger og sett og fått høre hjertet.. Men kun med inmvemdlg ultralyd. Utvendig så vi knapt noe som helst uke 8+3.

 

Lykke til ❤️ ved ivf regner man eggløsning ved uttaksdato. ☺️ Har hatt 9 prøverør å alle gangene regner dem fra uttaksdato. 

Jeg tok innvendig ultralyd ja. Og dersom du har rett ang regninga, så burde vi sett hjertet slå. Jeg (og volvat) la på 5 dager fordi det var 5 dagers blastocyst/embryo, men på sykehuset regnet de fra innsett. Bare å forberede seg på nedtur på ul neste torsdag da😣 med "vår" regning var jeg 6+4 på mandag. 

Fikk kontrabeskjed på hcg-verdiene mine også. Sykehuset ringte kort tid etter at fastlegen ringte, og de var ikke like fornøyd med stigningen... hvis alt er over skulle jeg ønske jeg bare kunne begynne å blø og bli ferdig med detta. Tenke videre fremover i stedet😓💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tul og trodde jeg var 6+3 ca. Legen mente jeg ikke var mer enn 4+noe, så de kunne nesten ikke se noe inne der. Ny tul på lørdag (2dager!!!), og jeg er så spent på hvordan det går. 

Håper å se et hjerte som banker fint, og at alt annet ser perfekt ut!🙏🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, C'est la vie skrev:

Tok dere innvendig ultralyd? Jm som tar ultralyd her sier man skal se hjertet i uke 6+4. Jeg har vært på ultralyd 3 ganger og sett og fått høre hjertet.. Men kun med inmvemdlg ultralyd. Utvendig så vi knapt noe som helst uke 8+3.

 

Lykke til ❤️ ved ivf regner man eggløsning ved uttaksdato. ☺️ Har hatt 9 prøverør å alle gangene regner dem fra uttaksdato. 

jeg hadde innvendig UL, der kunne jeg se et lite embryo, men ho sa det var for tidlig å se noe til hjertet. Er ikke alle som får sett den og det er så opp og ned med det å finne og se hjertebank. Har lest at de fleste kan få se det tidlig, men jeg tror det er mer på hvordan fosteret ligger egentlig, er uskkker. Men jeg har et håp om at denne i magen sitter nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lilletrille17 skrev:

Jeg tok innvendig ultralyd ja. Og dersom du har rett ang regninga, så burde vi sett hjertet slå. Jeg (og volvat) la på 5 dager fordi det var 5 dagers blastocyst/embryo, men på sykehuset regnet de fra innsett. Bare å forberede seg på nedtur på ul neste torsdag da😣 med "vår" regning var jeg 6+4 på mandag. 

Fikk kontrabeskjed på hcg-verdiene mine også. Sykehuset ringte kort tid etter at fastlegen ringte, og de var ikke like fornøyd med stigningen... hvis alt er over skulle jeg ønske jeg bare kunne begynne å blø og bli ferdig med detta. Tenke videre fremover i stedet😓💔

Uff.. 

Har ikke hatt noe prøver på Hcg stigning ennå jeg, da jeg har vært for kort på vei inn i svangerskapet til å starte kontroller.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Bby2 skrev:

jeg hadde innvendig UL, der kunne jeg se et lite embryo, men ho sa det var for tidlig å se noe til hjertet. Er ikke alle som får sett den og det er så opp og ned med det å finne og se hjertebank. Har lest at de fleste kan få se det tidlig, men jeg tror det er mer på hvordan fosteret ligger egentlig, er uskkker. Men jeg har et håp om at denne i magen sitter nå. 

Ja, det er sant også. Med tvillingene trodde dem først at den ene hadde gått til grunne. Men plutselig dukket den opp etter 5 min leting. Men så hjerte. Men anlegget og den lille hadde riktige mål. En gang jeg hadde prøverør og var 7 uker på vei. Så vi også hjerteaktivitet, men det målte bare 5 uker. Det gikk til grunne 2 dager etter. 

Det kan alltids ha positivt utfall også. Derfor legen også setter opp på ny kontroll. For det er sååå lite, er snakk om mm for at det kan bli mange dager feil. Det har skjedd flere ganger at på neste kontroll har hjertet begynt å slå. Jeg har klamret meg til det håpet så mange ganger<3

Til oss var det kromosomfeil, etter 8 forsøk i Norge dro vi til utlandet og kromosomtestet embryo før tilbakeføring. Det var feil på 6 av 10. 2 av de friske ee nå mine tvillinger på 7 år. 

Hvis man mister må man tenke at det er en grunn, å at det er fint det skjer så tidlig. Flere får beskjed på ordinær ul at det er uforegnelig med liv. 

Lykke til, håper så indelig at dere ser hjerte på neste ul. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, C'est la vie skrev:

Ja, det er sant også. Med tvillingene trodde dem først at den ene hadde gått til grunne. Men plutselig dukket den opp etter 5 min leting. Men så hjerte. Men anlegget og den lille hadde riktige mål. En gang jeg hadde prøverør og var 7 uker på vei. Så vi også hjerteaktivitet, men det målte bare 5 uker. Det gikk til grunne 2 dager etter. 

Det kan alltids ha positivt utfall også. Derfor legen også setter opp på ny kontroll. For det er sååå lite, er snakk om mm for at det kan bli mange dager feil. Det har skjedd flere ganger at på neste kontroll har hjertet begynt å slå. Jeg har klamret meg til det håpet så mange ganger<3

Til oss var det kromosomfeil, etter 8 forsøk i Norge dro vi til utlandet og kromosomtestet embryo før tilbakeføring. Det var feil på 6 av 10. 2 av de friske ee nå mine tvillinger på 7 år. 

Hvis man mister må man tenke at det er en grunn, å at det er fint det skjer så tidlig. Flere får beskjed på ordinær ul at det er uforegnelig med liv. 

Lykke til, håper så indelig at dere ser hjerte på neste ul. 

Såpass ja ;o 

Kan ikke være noe å gå gjennom, 8 forsøk i tillegg ja.. 

 

Nå idag føler jeg meg ikke gravid egentlig, føler liksom ikke at det er noe der inne og egentlig har en følelse på at det vil ikke gå denne gangen her heller :( Jeg vet ikke hvorfor, men finner ikke noe glede av å gå gravid denne gangen her. Husker ikke hvordan jeg følte det med førstemann (husker bare en ting og det var at jeg ikke følte meg gravid da heller). 

Skal man alltid stole på magefølelsen? 

Er egentlig med tanke på hjerteslag ho sa var for tidlig at jeg føler det er noe galt nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Bby2 skrev:

Såpass ja ;o 

Kan ikke være noe å gå gjennom, 8 forsøk i tillegg ja.. 

 

Nå idag føler jeg meg ikke gravid egentlig, føler liksom ikke at det er noe der inne og egentlig har en følelse på at det vil ikke gå denne gangen her heller :( Jeg vet ikke hvorfor, men finner ikke noe glede av å gå gravid denne gangen her. Husker ikke hvordan jeg følte det med førstemann (husker bare en ting og det var at jeg ikke følte meg gravid da heller). 

Skal man alltid stole på magefølelsen? 

Er egentlig med tanke på hjerteslag ho sa var for tidlig at jeg føler det er noe galt nå. 

Tror den følelsen er der uansett jeg. Plutselig er formen fin her å jeg tror jeg ikke er gravid lengere. Selv om jeg er 10 uker med nr 4. 

Har mistet så mange ganger, at jeg tror liksom ikke helt på det. Uvirkelig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, C'est la vie skrev:

Tror den følelsen er der uansett jeg. Plutselig er formen fin her å jeg tror jeg ikke er gravid lengere. Selv om jeg er 10 uker med nr 4. 

Har mistet så mange ganger, at jeg tror liksom ikke helt på det. Uvirkelig. 

 

Jeg tror ikke helt på det selv, selvom jeg så ungen på TUL, sånn var jeg med førsteman å. 

Hvor mange ganger har du mistet?

 

For i dag har jeg skikkelig mensmurringer at jeg klikker snart, de kommer og går, og er ordentlig ubehagelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Bby2 skrev:

Jeg tror ikke helt på det selv, selvom jeg så ungen på TUL, sånn var jeg med førsteman å. 

Hvor mange ganger har du mistet?

 

For i dag har jeg skikkelig mensmurringer at jeg klikker snart, de kommer og går, og er ordentlig ubehagelig..

Har mistet 5 ganger før første. 

Mensmurringer tar jeg som godt tegn, fordi det har jeg hatt i alle svangerskap som har vært vellykket 😉 tegn på at det vokser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2019 den 18.46, t_093 skrev:

Jeg var på tul og trodde jeg var 6+3 ca. Legen mente jeg ikke var mer enn 4+noe, så de kunne nesten ikke se noe inne der. Ny tul på lørdag (2dager!!!), og jeg er så spent på hvordan det går. 

Håper å se et hjerte som banker fint, og at alt annet ser perfekt ut!🙏🏼❤️

Hei, hvordan går det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2019 den 11.20, Bby2 skrev:

Hei, hvordan går det? :)

Det går veldig bra!❤️ lille spiren har vokst like mye som de trodde den skulle på tre uker, og hjertet slo som bare det!❤️ Legen sa at det så perfekt ut enn så lenge, så jeg måtte bare nyte å ta livet med ro 😊 Håper bare på at mini vokser og utvikler seg perfekt hele veien nå. Har vært så bekymret for å miste, og er fortsatt det. Men føler at jeg kan slappe litt mer av hvertfall ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...