Gå til innhold

Kjedelig sexliv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vert sammen i 15 år. Vi har vel egentlig alltid slitt med sexlivet. Han er ikke så velutstyrt, og han har nok hatt endel komplekser for det. Mye mer enn jeg har vert klar over tror jeg. Jeg har alltid sagt jeg er fornøyd. Når han også sliter med å komme litt for fort er det ikke noen god kombinasjon. Det jeg sliter med er at jeg aldri har følt meg begjært. Joda han blir kåt og har lyst på sex, men har aldri følt at mine behov har vert så viktige. Henger nok med det at han er usikker. Mens jeg elsker å pirre, masere, slikke og suge han....skikkelig drive han til vanvidd. Så fingrer han meg etter han har kommet. Er super flink til det, men ligger med følelsen av at dette ikke er noe han ønsker. I mange år gjaldt det kun å komme seg, og så la han seg og snakket om jobb og barn... Oralsex er det over 7 mnd. siden han utførte på meg. Greit at han ikke liker det, men merker jeg ikke blir så interessert i å gjøre det på han heller...

Han er verdens snilleste, men merker jo dette sliter på meg. Sex er jo kjempe viktig i et forhold. Noen som har tips?

Anonymkode: 54607...15b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du. Det er nok normalt. Heller kjedelig sexliv og trygt forhold enn for spennende sexliv og hele tiden redd for utroskap. 

Anonymkode: be763...9e4

Skrevet

Når dere har et så trygt og godt forhold så bør dere kunne snakke ut om det. Sex er viktig. 

Anonymkode: 0cfe4...7da

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når dere har et så trygt og godt forhold så bør dere kunne snakke ut om det. Sex er viktig. 

Anonymkode: 0cfe4...7da

Ja, men føler vi har snakket veldig mye uten at det hjelper. Føler liksom at ting ikke blir naturlig. Han prøver å gjøre ting som jeg liker, men føler ikke at han gjør det for at han liker det.

Anonymkode: 54607...15b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...