Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #1 Skrevet 8. januar 2019 Har time hos legen i morgen og blir vurdert for hyperemesis. Det jeg lurer på er om man blir innlagt på sykehus, hvilken avdeling er det? Og er det noen som har erfaring? Er ganske nervøs når det kommer til sykehus å ikke vite hva jeg har i vente. Anonymkode: 2330f...d72
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #2 Skrevet 8. januar 2019 Jeg har hatt ekstrem hyperemesis i tre svangerskap. Bare innlagt to ganger i en graviditet. Det var da jeg i mange dager ikke klarte å holde på vann/drikke, og ble veldig dehydrert. Så lenge jeg «bare» kastet opp mange ganger om dagen, men likevel klarte å få ned litt næring som ikke kom opp igjen umiddelbart, og ikke ble dehydrert, ble jeg ikke innlagt, hadde kun hyppige kontroller. Da jeg var innlagt var det to-tre dager hver gang, med intravenøs næring og kvalmestillende. Aner ikke hvilken avdeling jeg lå på, det er ti år siden, men jeg lå på en «vanlig» sengepost, ikke på kvinneklinikk/føde-barsel! Anonymkode: 5b6a0...e14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå