Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #1 Skrevet 8. januar 2019 Vurderer å gå privat for utredning . Men hva betalte dere? Hvor er det best å gå? Anonymkode: d4de8...aaf
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 Jeg skal til privat på Humana i Sandvika om et par uker. Dette er via henvisning fra fastlegen, og betaler derfor kun egenandel selv om de er private. Om vedkommende er flink kan jeg ikke svare på enda 😜 Anonymkode: 1fde9...86d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2019 #3 Skrevet 9. januar 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal til privat på Humana i Sandvika om et par uker. Dette er via henvisning fra fastlegen, og betaler derfor kun egenandel selv om de er private. Om vedkommende er flink kan jeg ikke svare på enda 😜 Anonymkode: 1fde9...86d Tusen takk! Anonymkode: d4de8...aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå