Gå til innhold

Lette hverdagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sliten av å ta imot stygge meldinger og trusler av barnas far. Det er full beredskap i barnehagen. Jeg har gjort det jeg kan for å trygge hjemmet mitt. Jeg er psykisk sliten og fysisk sliten. Hele meg verker!!

Jeg har åpen dialog med barnehagen, helsestasjonen, fastlegen, for og advokaten min. Jeg håper jo at det blir en løsning og at ting roer seg med tid og stund.

Men hva kan jeg som person gjøre for meg selv for å få det litt bedre i hverdagen? Jeg ønsker ikke å lene meg på andre. Det er ikke slik jeg er og jeg har ikke mange rundt meg heller hvis vi tenker familie. Jeg har ingen venner.

Jeg har startet med å tenne et lys hver eneste morgen. Tenker at det er lyset som skal roe sjelen min og veilede meg denne dagen. 

Har du noen andre enkle tips for å bedre hverdagen?

Anonymkode: 0317e...b77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

💖

Det som roer meg i hverdagen, er å strikke eller holde på med håndarbeid. Har du noen kreative sider du kan utforske, eller noe du kunne tenke å lære deg? Male, sy, tegne, foto el.l.

Det fins masse "how to do"-videoer på YouTube! 

Anonymkode: 4774b...9ac

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

💖

Det som roer meg i hverdagen, er å strikke eller holde på med håndarbeid. Har du noen kreative sider du kan utforske, eller noe du kunne tenke å lære deg? Male, sy, tegne, foto el.l.

Det fins masse "how to do"-videoer på YouTube! 

Anonymkode: 4774b...9ac

Jeg kan ta opp strikking igjen. Det var en god ide! Takk.

Anonymkode: 0317e...b77

Skrevet

Mindfullness, lydbok, musikk... 

Anonymkode: 81f6e...d7c

Skrevet

Skaffe deg venner.

Ikke ved å syte om din situasjon eller noe, men ved å danne gode likeverdige relasjoner med allrighte mennesker.

Anonymkode: ac3ef...ccb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...