Gå til innhold

Noen som har tatt ultralyd hos Dr.Lundring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal dit i morgen og er veldig spent, er i uke 16 og er spent på om han klarer å se kjønn. Er vel søskenene som er mest spent på kjønn,mens jeg synes det er viktigere at alt er bra. Var dere fornøyde med han?

Anonymkode: 2a7e4...873

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig fornøyd begge ganger, men lurer litt på hvorfor du velger å reise til ham i uke 16? Det er for sent å måle nakkefold og slikt, og du er 2 uker fra OUL, hvor de uansett normalt ser kjønn. Er ikke det litt bortkastede penger?

Anonymkode: 84168...2c4

Skrevet

Jeg var i en stor bilulykke  i julen og vil gjerne se at alt er bra, er det for sent å måle nakkefold?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var i en stor bilulykke  i julen og vil gjerne se at alt er bra, er det for sent å måle nakkefold?

Dersom du var i en stor bilulykke, så må jo du få deg en kontroll på sykehuset! Unødvendig å betale for privat UL.... Det er for sent å få et "sikkert" mål på nakkefolden i uke 16 ja. 

Anonymkode: ff205...e31

Skrevet

Martin er kjempeflink. Han er den beste av de beste. Han ser garrantert kjønn. Han så feil på nakkefolden hos ei venninne da hun var gravid i uke 17. Hun ble sendt på rh for videre utredning, der då de ikke forstørret nakkefold på to ul. Fostervannsprøven viste at Lundring hadde rett og barnet hadde forstørret nakkefold med kromosomfeil. Han er utrolig dyktig.

Anonymkode: 700fe...c88

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herlighet. Hvis du var i en stor bilulykke i jula burde du jo blitt sendt på sjekk umiddelbart etter ulykken😳 

Men uansett.. lykke til i dag!😊

Anonymkode: 0416c...9eb

Skrevet

Hvis du har vært i bilulykke, så måtte du vel på sjekk samme dag? Hørtes fryktelig merkelig ut! Men tilbake til spørsmålet ditt,så ja, jeg var vært hos han 2 ganger i uke 12. Sjekket nakkefold og fikk vite kjønn begge gangene. Og kjønn var helt riktig! Han anbefales på det varmeste!

Anonymkode: d6109...7ad

Skrevet
On 1/8/2019 at 9:49 PM, Anonym bruker said:

Jeg skal dit i morgen og er veldig spent, er i uke 16 og er spent på om han klarer å se kjønn. Er vel søskenene som er mest spent på kjønn,mens jeg synes det er viktigere at alt er bra. Var dere fornøyde med han?

hvorfor er kjønn så utrolig viktig egentlig?

Anonymkode: adda6...391

Skrevet

Jeg har vært hos han og var utrolig fornøyd. Tok seg god tid, forklarte grundig og var lett og ledig og kommunisere med. Vi var der i uke 13 og han kunne klart og tydelig se kjønnet 🙂 Kan anbefale han på det varmeste!

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

hvorfor er kjønn så utrolig viktig egentlig?

Les skikkelig da!! SØSKENE er spent på kjønn på babyen,mor er opptatt av at alt er bra med babyen.

Anonymkode: a16a6...30d

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Les skikkelig da!! SØSKENE er spent på kjønn på babyen,mor er opptatt av at alt er bra med babyen.

Anonymkode: a16a6...30d

leste det,men ser forsatt ikke at det er så viktig... det ser man når barnet er født. og om den har downs syndrom så er vel den like mye verdt? eller

Skrevet

Er det tilfeldig at det dukker opp innlegg om den ultralydlegen med jevne mellomrom? Syns jeg har sett det navnet flere ganger i et sånt «hva syns du om» innlegg?

Lykke til i alle fall ❤️

Anonymkode: cf1b1...aa7

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er det tilfeldig at det dukker opp innlegg om den ultralydlegen med jevne mellomrom? Syns jeg har sett det navnet flere ganger i et sånt «hva syns du om» innlegg?

Lykke til i alle fall ❤️

Anonymkode: cf1b1...aa7

Han regnes jo som den beste i landet så rart om det ikke hadde dukket opp innlegg på ett mamma/gravid forum!

Anonymkode: b1820...4d4

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

leste det,men ser forsatt ikke at det er så viktig... det ser man når barnet er født. og om den har downs syndrom så er vel den like mye verdt? eller

Åh herre... Fordi kjønn ikke er viktig for DEG, så kan det være det for andre. Ferdig snakka. 

Anonymkode: c79f5...7d8

Skrevet
På 9.1.2019 den 6.53, Anonym bruker skrev:

Jøss, var du i en stor bilulykke som gravid uten å bli sjekket etterpå? Det er jo helt horribelt, du burde jo blitt sendt til sykehus for ul og sjekk med en gang!

Men det er ikke noe problem å se kjønn i uke 16 for en lege som jobber med ultralyd altså, jeg fikk vite det i uke 14/15 av min gynekolog (jeg var til ultralyd en gang i måneden pga risikosvangerskap).

Men nakkefold og andre avvik ser de vel helst etter i uke 12-14, der er uke 16 litt sent.

Anonymkode: 2b69e...8bd

Skrevet
11 hours ago, Anonym bruker said:

Åh herre... Fordi kjønn ikke er viktig for DEG, så kan det være det for andre. Ferdig snakka. 

Anonymkode: c79f5...7d8

syk verden vi lever i

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

syk verden vi lever i

Jeg synes at du skal gi deg nå, OK du har fått frem ditt poeng så la vær! 

Anonymkode: 4d06e...33c

Skrevet
On 1/12/2019 at 8:52 AM, Anonym bruker said:

Jeg synes at du skal gi deg nå, OK du har fått frem ditt poeng så la vær! 

Anonymkode: 4d06e...33c

Nei... faktisk ikke. folk må VITE kjønn og om barnet er frisk .... hvorfor ikke ta det man får, er ikke alle like mye verdt??

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei... faktisk ikke. folk må VITE kjønn og om barnet er frisk .... hvorfor ikke ta det man får, er ikke alle like mye verdt??

Kutt nå ut da

Anonymkode: bb6e3...6e3

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Kutt nå ut da

Anonymkode: bb6e3...6e3

synes folk idag er svært egotiske,men skal gi meg nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...