Gå til innhold

Single bes holde seg unna gifte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør ikke også da gifte mennesker holde seg unna single? Gifte mennesker flørte og styrer de også... Like ille. 

Anonymkode: 6086c...b8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gifte burde holde seg til hverandre.

Single burde finne seg en egen partner! 

Man kan ikke sutre om man finner seg en gift mann/dame og vedkommende plutselig blir utro mot deg hvis dere får et eget forhold..

Anonymkode: 5ed2c...20d

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bør ikke også da gifte mennesker holde seg unna single? Gifte mennesker flørte og styrer de også... Like ille. 

Herregud, nå må du slutte å sutre bare fordi du ikke får de svarene du vil ha. Du er jo sprøyte sprø og skulle vært innlagt

Anonymkode: fbad6...397

Skrevet

Det er vel kun den gifte som må holde seg unna. Evt. holde seg unna venners partner i respekt for vennene sine 

Anonymkode: 5f4b0...c56

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel kun den gifte som må holde seg unna.

Dette.

Er du singel, gjør du hva du vil med hvem du vil. Den som er i et forhold har forpliktelser og tillit å ivareta overfor en annen. Det har ikke en singel person.

Jeg har en datingprofil, og dere aner ikke hvor mange gifte som prøver seg. Nå avviser jeg dem rutinemessig, fordi jeg ønsker meg en kjæreste og ikke en flørt, men jeg tenker: er det virkelig MIN oppgave å ivareta andres ekteskap og andres dyd...? Den må de da ta ansvar for selv, det er deres kropp og deres pikk.

Anonymkode: f3687...5ff

Skrevet

Alle har et ansvar. Finn du ut at noen er gift, da får du ikke videre. Er du gift, skal du ikke prøve deg på andre, uansett!

Anonymkode: ab2f3...23d

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette.

Er du singel, gjør du hva du vil med hvem du vil. Den som er i et forhold har forpliktelser og tillit å ivareta overfor en annen. Det har ikke en singel person.

Jeg har en datingprofil, og dere aner ikke hvor mange gifte som prøver seg. Nå avviser jeg dem rutinemessig, fordi jeg ønsker meg en kjæreste og ikke en flørt, men jeg tenker: er det virkelig MIN oppgave å ivareta andres ekteskap og andres dyd...? Den må de da ta ansvar for selv, det er deres kropp og deres pikk.

Anonymkode: f3687...5ff

Helt enig med deg. Men jeg mener at single ikke burde «jakte» på opptatte menn/kvinner. Men at gifte burde absolutt holde seg til sine partnere eller bli single selv

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig med deg. Men jeg mener at single ikke burde «jakte» på opptatte menn/kvinner. Men at gifte burde absolutt holde seg til sine partnere eller bli single selv

Ikke alle single "jakter" gifte da. Ofte det er tilfeldig at personen er gift. 

Ellers enig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...