Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #1 Skrevet 8. januar 2019 Er det mulig å lage en tråd hvor man deler forbudte/hemmelige tanker/følelser uten å bli fordømt? Vi prøver.....! Meg: -Synes de fleste babyer egentlige er kjempestygge, men sier det selvfølgelig ikke høyt. - Synes det er utrolig godt når datteren (14 år) til mannen min drar fra oss etter samvær. Synes hun er plagsom, rydder aldri etter seg, spiser masse mat og helgekos når vi ikke ser, skynder seg å skjule det, stjeler godteri fra lillebror, slenger klær fra seg, sniker i sminkeskapet mitt, lyver om veldig mye, nekter for ting som er åpenbart henne, sier stygge ting til lillebror på 7 år, gjør det motsatte av hva hun får beskjed om hvis hun skal hjelpe til m 2- åringen (legger henne med klær på i senga for å sove, holder tlf foran henne for at hun skal sovne- beskjeden var at lillesøster IKKE skal sove nå). Lange, sorte hår etter henne overalt i huset. Isj. - Noen ganger hater jeg virkelig mannen min. Sniker seg unna ting, klager over småting, egoistisk, kjører bil som et svin. - kommer nok på mer etterhvert. Anonymkode: 2d831...12b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #2 Skrevet 8. januar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det mulig å lage en tråd hvor man deler forbudte/hemmelige tanker/følelser uten å bli fordømt? Vi prøver.....! Meg: -Synes de fleste babyer egentlige er kjempestygge, men sier det selvfølgelig ikke høyt. - Synes det er utrolig godt når datteren (14 år) til mannen min drar fra oss etter samvær. Synes hun er plagsom, rydder aldri etter seg, spiser masse mat og helgekos når vi ikke ser, skynder seg å skjule det, stjeler godteri fra lillebror, slenger klær fra seg, sniker i sminkeskapet mitt, lyver om veldig mye, nekter for ting som er åpenbart henne, sier stygge ting til lillebror på 7 år, gjør det motsatte av hva hun får beskjed om hvis hun skal hjelpe til m 2- åringen (legger henne med klær på i senga for å sove, holder tlf foran henne for at hun skal sovne- beskjeden var at lillesøster IKKE skal sove nå). Lange, sorte hår etter henne overalt i huset. Isj. - Noen ganger hater jeg virkelig mannen min. Sniker seg unna ting, klager over småting, egoistisk, kjører bil som et svin. - kommer nok på mer etterhvert. Anonymkode: 2d831...12b * hater når min mor slafser når hun spiser, har faktisk sagt ifra til henne (og dårlig onde) * hater når mannen min peller seg i nesa lager kuler av snørret å knipser det vekk på stuegulvet *hater at familien min er litt gjerrig, la oss si min mor er i byen å finner noe på salg som jeg trengte eller hadde likt, ringer å forteller om det men spør først har du penger så kan jeg kjøpe dette til deg? Eller hvis vi er et sted sammen så er det alltid jeg som kanskje spanderer en pølse eller burger, men de spanderer aldri tilbake. Broren min ber meg alltid kjøpe melk på veien når jeg og barns skal være hos mine foreldre en helg siden de drikker melk? 😕 Anonymkode: e9234...180
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 Det er en person jeg helst skulle ønsket at var død. Ikke at jeg ville drept noen. Men hadde personen kjørt av veien eller noe, så hadde jeg feiret inni meg. Anonymkode: 8ea77...326
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #4 Skrevet 8. januar 2019 Jeg trenger seriøst en pause! "fra livet" føles det som... 😥 Jeg ønsker eks og mannen min døde... 🤦♀️ Anonymkode: f9b4a...c3d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #5 Skrevet 8. januar 2019 Jeg har forbudte følelser og tanker om av mine ansatte. Hun er lesbisk (eller bifil kanskje) og selv om jeg alltid har vært hetero så er jeg så betatt av henne og nysgjerrig på henne. Hun er ikke sånn typisk lesbisk i utseende og stil, hun er lita, nett og feminin, men likevel litt tøff på en måte og jeg blir helt varm og mo i knærne når jeg ser henne eller tenker på henne. Hvis hun sitter ved siden av og kommer borti armen min eller gir meg en klem får ilinger og blir varm. Anonymkode: 8ad16...892
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #6 Skrevet 8. januar 2019 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: * hater når min mor slafser når hun spiser, har faktisk sagt ifra til henne (og dårlig onde) * hater når mannen min peller seg i nesa lager kuler av snørret å knipser det vekk på stuegulvet *hater at familien min er litt gjerrig, la oss si min mor er i byen å finner noe på salg som jeg trengte eller hadde likt, ringer å forteller om det men spør først har du penger så kan jeg kjøpe dette til deg? Eller hvis vi er et sted sammen så er det alltid jeg som kanskje spanderer en pølse eller burger, men de spanderer aldri tilbake. Broren min ber meg alltid kjøpe melk på veien når jeg og barns skal være hos mine foreldre en helg siden de drikker melk? 😕 Anonymkode: e9234...180 Dårlig onde? Det finnes vel egentlig ikke så mange gode onder? (en ånde - et onde - ikke samme sak!) Hva er forbudt ved å hate at mannen knipser snørrkuler rundt i stua??? Anonymkode: f88b6...20d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #7 Skrevet 8. januar 2019 Sønnen min har en kompis på 18-19 år som jeg gjerne skulle forføre, om det ikke hadde vært så tabu. På jobben min er det en jente jeg ikke liker, jeg håper hun slutter. Men jeg kan ikke vise noen at jeg tenker dette, jeg har et visst ansvar for henne og skal gi henne opplæring. Så jeg må klistre på meg et smil. Anonymkode: 6d80f...00b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #8 Skrevet 8. januar 2019 * skulle ønske svangerskap varte 1 måndte, jeg fins ikke redd fødsel men syntes gravid mage og sånt er kjempe stygt... * misliker når man deler baby bilder med totalt ukjente på snap,insta og Facebook uten noe filter på hva man kan se om hvem som kan se... * Ønsker moren min død. Anonymkode: d568d...ebb
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #9 Skrevet 8. januar 2019 Ønsker svigers døde. Anonymkode: ddeac...538
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå