Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #1 Skrevet 8. januar 2019 Vi er en venninnegjeng på 3. Meg som er singel på 3. året og de to andre som er gift. Hun ene av oss er skikkelig pen. Har hatt noen modelloppdrag osv. Hun er veldig snill og god person og jeg er veldig glad i henne. Men til "problemet".. når vi er ute på byen så flørter hun veeeldig med alle mannfolka. Og de vil selvfølgelig ha henne. Hun setter seg på fanget, klemmer, stryker de på låret og er rett og slett veldig pågående og flørtete. Og jeg tar meg i å bli litt skuffet over at hun alltid prøver å kapre, eller få oppmerksomheten til alle mannfolka rundt oss når hun har en mann hjemme og jeg er singel.. 🙈 hadde hun vært singel hadde jeg jo bare måtte godtatt konkurransen, men nå er jo ikke hun ute etter noe annet enn oppmerksomheten og flørten😅 Føler meg teit som skriver det, for tenker jo også at hun må få lov å flørte og kose seg på byen hun også 🙈 men jeg føler jo delvis at hun ødelegger mine sjanser når hun er så PÅ på alle single menn vi møter 🙃 Anonymkode: 052bd...490
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #2 Skrevet 8. januar 2019 Syns det blir litt merklig å bli skuffa pga dette. hadde de vært interessert i deg, hadde de vel rettet oppmerksomheten mot deg uavhengig av om hun er flørtete eller ikke. At hun ikke oppfører seg greit med tanke på at hun har mann, er en helt annen sak... Anonymkode: 55a06...c89
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 (endret) Jeg synes det er rart å oppføre seg slik når man er gift. Hvor gamle er dere? Hun må jo ha et enormt bekreftelsesbehov. For din del, så synes jeg du skal oppføre deg helt normalt, og innlede samtale og flørting med de DU synes er ok. Om hun prøver seg på dem også, så ville jeg tatt det opp med henne. Det blir for drøyt av henne å prøve seg på de hun ser du har interesse av. Endret 8. januar 2019 av Heihånåerdetjuligjen
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #4 Skrevet 8. januar 2019 Vi er i midten av 30årene. Greia er at hun er bare sånn når hun drikker. Verdens beste ellers.. Jeg flørte jeg og, og får selvfølgelig respons jeg og, men hun tar over de også.. og jeg forstår jo at de blir bergtatt av hennes skjønnhet, for hun er virkelig pen. Tenker at jeg og sikkert hadde likt det og glemt den normale mannen ved siden av meg om en som lignet Brad Pitt flørtet meg. Jeg tror kanskje ikke hun ser 100% hva hun gjør når hun er full.. og jeg kjenner jeg kvir meg for å ha med henne ut på byen pga det. HI Anonymkode: 052bd...490
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 8. januar 2019 #5 Skrevet 8. januar 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi er i midten av 30årene. Greia er at hun er bare sånn når hun drikker. Verdens beste ellers.. Jeg flørte jeg og, og får selvfølgelig respons jeg og, men hun tar over de også.. og jeg forstår jo at de blir bergtatt av hennes skjønnhet, for hun er virkelig pen. Tenker at jeg og sikkert hadde likt det og glemt den normale mannen ved siden av meg om en som lignet Brad Pitt flørtet meg. Jeg tror kanskje ikke hun ser 100% hva hun gjør når hun er full.. og jeg kjenner jeg kvir meg for å ha med henne ut på byen pga det. HI Anonymkode: 052bd...490 Det er jo slemt av henne å ta over de som faktisk viser deg oppmerksomhet. Hun vet du er singel.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #6 Skrevet 8. januar 2019 Begynn å flørt du også da vel. Menn tør ikke lengre ta initiativet til en flørt, så du kan ikke bare sitte der. Anonymkode: dce75...8e5
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #7 Skrevet 8. januar 2019 Jeg flørter jeg og får som sagt respons, men det er ikke så kult å bli glemt med en gang hun hiver seg om halsen deres eller setter seg klin inntil dem og ler høyt av vitsene deres og stryker dem på armen eller låret.. føler at hun alltid skal vise at alle vil ha henne mest. Når mannfolka etter en stund forstår at de ikke får mer av henne enn denne flørten eller de finner ut at hun er gift, eller hun går videre til å flørte med neste mann, så vier de ofte meg oppmerksomhet igjen.. Men merker at det ikke er like stas når du har fått bekreftelse på at du er andrevalget 🙈 vurderer å ta det opp med henne men vet ikke helt hvor jeg skal begynne... 🙃 HI Anonymkode: 052bd...490
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #8 Skrevet 8. januar 2019 Dette er samtidig menn du ikke burde bry deg om. Når de gir deg mindre oppmerksomhet pga henne, da snakker vi overfladiske menn som foretrekker overfladiske bekjentskap, ikke noe satse på i det hele tatt. Hvis det ikke er dette overfladiske som du ønsker, da. Og jeg tror at din venninne har noen personlige utfordringer som forklarer hvorfor hun trenger oppmerksomheten fra å mange menn. Kanskje sliter hun med selvtillit på enkelte måter, og trenger å hevde seg ved å få respons på sitt utseende. Eller andre ting 😕 Anonymkode: f00e5...622
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå