Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #1 Skrevet 8. januar 2019 Jeg føler meg så fullstendig tom for energi.. Jeg vil bare sitte i sofaen og stirre ut av vinduet. På jobb har jeg masse som skulle vært gjort, men jeg får ikke ferdigstilt noen ting! Hele 2018 jobbet jeg veldig veldig mye, masse stress og aldri en rolig dag. Så akkurat som kroppen ikke tålte å ta seg fri, og kjenne på hvordan det er å ta det rolig. For jeg greier ikke mobilisere krefter til å gjøre noe.. Idag har jeg to frister jeg må ferdigstille og levere, likevel sitter jeg her på DIB og surrer🙈 Tips til å få igang hjerne og kropp igjen..? Anonymkode: 58527...24f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #2 Skrevet 8. januar 2019 Gå en tur og spis en liten sjokolade. Da vil du sikkert få opp energien hvertall for i dag. 😊 Anonymkode: 924f6...01b
Gjest KenCreek Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 Det som funker for meg er å skrive lister. Følg listen, om ikke slavisk, så ihvertfall sett deg som mål å få unnagjort feks tre ting på lista før du tar kveld. Gjør dette hver dag, etterhvert kommer du i rutine igjen. Belønn deg selv på fredag med et eller annet som gjør deg glad 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå