Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #1 Skrevet 8. januar 2019 Vi vurderer 14 dager på Rhodos til sommeren og lurer på om noen her kan dele erfaringer. Lest at flyplassen er ett mareritt.. er det noe i det? Anonymkode: 86e07...999
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #2 Skrevet 8. januar 2019 Jeg ville vel ikke brydd meg om flyplassen, der skal du ikke være lenge. Elsker Rhodos og vil tilbake hele tiden!! Anonymkode: fd122...08e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville vel ikke brydd meg om flyplassen, der skal du ikke være lenge. Elsker Rhodos og vil tilbake hele tiden!! Anonymkode: fd122...08e De skal være der ganske lengre, men ikke så lenge at jeg hadde droppet Rhodos pga den. Anonymkode: d2cd8...3e6
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #4 Skrevet 8. januar 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: De skal være der ganske lengre, men ikke så lenge at jeg hadde droppet Rhodos pga den. Anonymkode: d2cd8...3e6 Hehe ja det er lenge ja? Anonymkode: 86e07...999
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #5 Skrevet 8. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hehe ja det er lenge ja? Anonymkode: 86e07...999 Neida. Ikke lenger enn på andre flyplasser. Var vel helt grei flyplass det vel. Jeg ELSKER Rhodos ! Gamlebyen og havna 😍😍😍 bodde i byen. Dro på flere fine utflukter. Anonymkode: 84b48...732
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #6 Skrevet 8. januar 2019 Flyplassen ER et mareritt! Men er jo ikke der så mange timer. Rhodos var Ok for vår del, men drar nok ikke dit igjen. Bodde kanskje på feil sted for det var virkelig ikke noe annet enn hotellområdet der. Bodde i Kolymbia. Anonymkode: e6ebd...2b8
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #7 Skrevet 8. januar 2019 Vært der flere ganger, og synte ikke det var noe problem på flyplassen noen av gangene Kjempefint på Rhodos! Anbefaler å leie bil får å utforske øya sørover også, mange fantastiske steder å se! Anonymkode: f10d9...262
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #8 Skrevet 8. januar 2019 Alt for varmt midt på sommeren for vår del. Kan bli mye varmere enn andre øyer i Hellas, Mallorca, Kreta osv. Så det spørs hvordan dere liker/takler varmen. Flere av våre venner som også sier at de aldri skal tilbake til Rhodos midt på sommeren pga varmen. Anonymkode: 0eb37...413
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #9 Skrevet 8. januar 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Alt for varmt midt på sommeren for vår del. Kan bli mye varmere enn andre øyer i Hellas, Mallorca, Kreta osv. Så det spørs hvordan dere liker/takler varmen. Flere av våre venner som også sier at de aldri skal tilbake til Rhodos midt på sommeren pga varmen. Anonymkode: 0eb37...413 Varmen tåler vi heldigvis godt. Hi Anonymkode: 86e07...999
Love my kidz Skrevet 8. januar 2019 #10 Skrevet 8. januar 2019 Var på Rhodos for 18 år siden og vi hadde valgt å bo i Pefkos bay, litt mer sør på øya, og det var skikkelig ut på landet, kjempekjedelig. Vi leide oss en moped en dag og tok bussen til en gamleby en dag. Husker ikke forholdene på flyplassen. Kan ikke komme på noe som var forferdelig der. Men angret i allefall på at vi ikke bodde i byen.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #11 Skrevet 8. januar 2019 Vi bodde i Faliraki og elsket det. Eneste problem med flyplassen var at kofferten ikke kom. Men det er ikke flyplassen sin feil 😁 Anonymkode: b9d2e...5e5
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #12 Skrevet 8. januar 2019 Jeg er veldig glad i Rhodos!! Vært der med små barn to ganger, men vil nok tro det blir enda bedre med eldre barn eller kun voksne. Gamlebyen er magisk ✨ Trodde flyplassen der var liten frem til vi ferierte på Santorini i sommer.. der var det så ille at jeg sterkt ville tenkt meg om før jeg dro dit igjen. Anonymkode: 269ae...cd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå