Gå til innhold

Andre som er igang med vektnedgang nå på nyåret?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde ikke tenkt det, ikke et planlagt nyttårsforsett, men kjente plutselig at nok var nok😊 begynte på torsdag, og her er det trim og en litt mild form for lavkarbo det går i😃 -2/3 kg allerede, teller ikke karbo, og prøver på mer ren mat og mye grønnsaker. Har ikke noen store mål, brent meg på det før, men håper å klare å gå ned 10-15 kg og komme i bedre form😃 Andre som er igang? Hva gjør dere, og hvor mye vil dere ned?

Anonymkode: c700f...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke noe spesielt mål.gikk ned nesten 10kg i fjor.gått opp igjen 2-3kg.men ikke så mye tid til trening men jobber med kostholdet som du.mer ren mat, kutter i brød/poteter/pasta/sukker/hvitt mel.....opplevde at d var d som funka best på meg....vil GJERNE Ned 10kg nå.. da er jeg kjempefornøyd men blir veldig happy for 6-7 kg og.....prøver å drikke mye vann og holde meg til to måltid pr dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ned 30-40 kg. Jeg har tatt det steget nå og bestilt legetime for oppfølging. Nå er jeg rett og slett blitt så feit at jeg er redd for min egen helse 😢

Anonymkode: b256d...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må ned 30-40 kg. Jeg har tatt det steget nå og bestilt legetime for oppfølging. Nå er jeg rett og slett blitt så feit at jeg er redd for min egen helse 😢

Anonymkode: b256d...51b

Håper du får god hjelp. her var det ingen hjelp å få :( 

Anonymkode: ee6c6...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starta før helga, meldt meg inn i vektklubb og teller kalorier. Har også begynt å trene/ bevege meg mer . Skal ned ca 8 kg. 

Anonymkode: 6322c...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet 2. januar, klassisk nok :) Kaloritelling og snop/godtekutt. Målet er 10-12 kg  ned, så får vi se om det går!

Anonymkode: 4e321...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er igang med Roedekurs 👍😊 Håper på rundt 10 kg ned før påsken. Mer er bonus!

Anonymkode: a2ea2...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, stratosen_er mamma_ skrev:

Har ikke noe spesielt mål.gikk ned nesten 10kg i fjor.gått opp igjen 2-3kg.men ikke så mye tid til trening men jobber med kostholdet som du.mer ren mat, kutter i brød/poteter/pasta/sukker/hvitt mel.....opplevde at d var d som funka best på meg....vil GJERNE Ned 10kg nå.. da er jeg kjempefornøyd men blir veldig happy for 6-7 kg og.....prøver å drikke mye vann og holde meg til to måltid pr dag.

Det er vanskelig å gå ned... vil gjerne inn 5 cm i livmidjen. Kanskje 5 kg da? To måltider om dagen?! Det høres vanskelig ut i lengden... kun lunsj og middag da, eller? 

Anonymkode: be8d8...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte for en stund siden, i høst, har gått ned 18 kilo, må ned rundt 20 til.... Bruker metoden Bright LIne, det funker veldig for meg. Går ut på at det ikke er noe sukker eller mel i kostholdet, tre måltider pr dag, og at man skal visse mengder grønt, korn, frukt, fett og proteiner hver dag. Det å holde meg til dette har ført til at jeg endelig får til dette :) Ser ikke på det som en kur, men en livsstilsendring. Har hatt et opphold i jula da, ble litt mye annet da... Men i gang igjen nå! Koser meg med maten, har aldri spist så god og mettende mat før!

Anonymkode: bb133...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gjerne, men spiste potetgull til lunsj så det skjer vel ikke noe enda.....

Skal ned 20-25 kg, så det er mye å ta av her. Prøver igjen i morgen.

Anonymkode: 6c167...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig gjerne, men spiste potetgull til lunsj så det skjer vel ikke noe enda.....

Skal ned 20-25 kg, så det er mye å ta av her. Prøver igjen i morgen.

Anonymkode: 6c167...f23

Ikke gi opp! Det er lov å begynne nå til kveldsmaten også! Heia, heia! :)

Anonymkode: 4e321...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er vanskelig å gå ned... vil gjerne inn 5 cm i livmidjen. Kanskje 5 kg da? To måltider om dagen?! Det høres vanskelig ut i lengden... kun lunsj og middag da, eller? 

Anonymkode: be8d8...c35

Ja kun lunsj og middag...ingen problem for meg....har fasta hele dager og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...