Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 I mars får vi en baby, og storesøster blir 3 år i april. Hun er fortsatt veldig glad i å sitte i vogna, og den er god å ha til og fra barnehage, da vi ikke har bil. Men, er hun litt for gammel til at det er noe poeng å kjøpe søskenvogn? Eller kan det være lurt en liten stund til. Vi vil i så fall gå for en brukt vogn. Takk for tips! Anonymkode: dd470...d6c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Bruker dere vogn mye i det daglige kan søskenvogn være kjekt. Jeg valgte å ha søskenvogn til mine selv om eldste brukte den lite. Jeg kjører ikke bil så handling, levering, henting osv skjedde gående noe som gjorde det praktisk med slskenvogn. Når det ikke passet å ha en toåring som gikk rundt slene ble hun spent fast i vogna, utover det så var det handleposer og annet i vogna. Selv etter at begge gikk. Jeg brukte vogna flere ganger hver dag, hadde jeg brukt den noen få ganger hadde jeg valgt ståbrett til storesøster. Anonymkode: 66ba4...e01
Toneelise Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: I mars får vi en baby, og storesøster blir 3 år i april. Hun er fortsatt veldig glad i å sitte i vogna, og den er god å ha til og fra barnehage, da vi ikke har bil. Men, er hun litt for gammel til at det er noe poeng å kjøpe søskenvogn? Eller kan det være lurt en liten stund til. Vi vil i så fall gå for en brukt vogn. Takk for tips! Anonymkode: dd470...d6c Viĺle nok ikke kjøpt søskenvogn med et så stort barn men heller kjøpt et søskensete å festet oppå vogna.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #4 Skrevet 8. januar 2019 Jeg har litt under 3 år mellom mine og vi hadde ståbrett. Det fungerte fint når eldste var uthvilt og i form, men når han var sliten etter barnehagen og vi skulle gå hjem, var det flere ganger jeg angret på at jeg ikke hadde søskenvogn. Søskensete oppå vogna hadde jeg aldri valgt, så blir vogna ustødig og kan velte og eldste kan ikke gå ut og inn selv som i en vanlig vogn. Anonymkode: 679b1...81e
soleia Skrevet 8. januar 2019 #5 Skrevet 8. januar 2019 Med mindre de har eit stykke å gå til barnehagen, slik at det er praktisk å trille eldste og ha med babyen, så hadde eg ikkje kjøpt søskenvogn. Vår eldste var rett over 3 då vi selde søskenvogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå