truck30303 Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Hei alle sammen🙂 Jeg er en mann med epilepsi, og er 41 år gammel. Har psykose i tilegg. Jeg har diabetes type 2. Så jeg har blodsukkermåler. Fikk medisin, men siden blodsukkeret mitt var normalt, slapp jeg å gå på dem lengre. Jeg sliter med angst, så kroppen rister & skjelver. Jeg har ikke så mange råd enn at jeg rister og skjelver, og mister nesten balansen. Føler jeg befinner meg et annet sted samtidig. Og i tilegg utenfor kroppen min. Hva kan dette være? Tror det har noe med angsten å gjøre. Men er som sagt ikke sikker. Godt År til dere alle som en
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Antagelig høysnue. God bedring. Anonymkode: 2d991...f58
sug lut Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 Jeg vil anbefale deg å søke medisinsk hjelp i helsevesenet og ikke her.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 Spør legen din. Anonymkode: f86d4...0cf
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #5 Skrevet 7. januar 2019 Ring legevakta på tlf 116117. De vil gi deg råd. Anonymkode: 59b26...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå