Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Hei. Dere som har barn med autisme hvilke hjelp har dere fått (barnet)etter diagnosen. Ble barnet bedre i språk adfard eller noe annet .takk at du svarer 😃😃😃😃 Anonymkode: 76fc5...535
Toneelise Skrevet 8. januar 2019 #2 Skrevet 8. januar 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hei. Dere som har barn med autisme hvilke hjelp har dere fått (barnet)etter diagnosen. Ble barnet bedre i språk adfard eller noe annet .takk at du svarer 😃😃😃😃 Anonymkode: 76fc5...535 100% assistent i barnehage. Språktrening i barnehage 10 timer i uka av pedagog. Ny iop hver 3 mnd fra ppt. Endte med at barnet tok igjen 3.5 år i utvikling på 1 år (hadde ikke språk) Enorm bedring i adferd også. Det samme fortsatte i skolen.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 6 timer siden, Toneelise skrev: 100% assistent i barnehage. Språktrening i barnehage 10 timer i uka av pedagog. Ny iop hver 3 mnd fra ppt. Endte med at barnet tok igjen 3.5 år i utvikling på 1 år (hadde ikke språk) Enorm bedring i adferd også. Det samme fortsatte i skolen. Takk kan jeg spørr hvor gammel var barnet når diagnosen.hvor gammel er hn nå Anonymkode: 76fc5...535
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2019 #4 Skrevet 8. januar 2019 Autismespektert er stort, veldig stort. Hva som kan hjelpe for en, kan ikke hjelpe for andre. Ei venninne har to barn autistiske barn, begge går i spesialskole. Julas gode nyhet var at eldste på 6 hadde lært seg ett nytt ord, nå var barnet opp i 7 ord! På den andre siden har du ei jeg studerer med. Har litt lengre frister på essayer og eksamner, men skårer ganske så godt! Anonymkode: 88e6b...647
Toneelise Skrevet 8. januar 2019 #5 Skrevet 8. januar 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk kan jeg spørr hvor gammel var barnet når diagnosen.hvor gammel er hn nå Anonymkode: 76fc5...535 4 når han fikk diagnosen. Han er 10 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå