Gå til innhold

Barn med autisme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Dere som har barn med autisme hvilke hjelp har dere fått (barnet)etter diagnosen. Ble barnet bedre i språk adfard eller noe annet .takk at du svarer 😃😃😃😃

Anonymkode: 76fc5...535

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei. Dere som har barn med autisme hvilke hjelp har dere fått (barnet)etter diagnosen. Ble barnet bedre i språk adfard eller noe annet .takk at du svarer 😃😃😃😃

100% assistent i barnehage. Språktrening i barnehage 10 timer i uka av pedagog. Ny iop hver 3 mnd fra ppt. Endte med at barnet tok igjen 3.5 år i utvikling på 1 år (hadde ikke språk) Enorm bedring i adferd også. Det samme fortsatte i skolen. 

Skrevet
6 timer siden, Toneelise skrev:

100% assistent i barnehage. Språktrening i barnehage 10 timer i uka av pedagog. Ny iop hver 3 mnd fra ppt. Endte med at barnet tok igjen 3.5 år i utvikling på 1 år (hadde ikke språk) Enorm bedring i adferd også. Det samme fortsatte i skolen. 

Takk kan jeg spørr hvor gammel var barnet når diagnosen.hvor gammel er hn nå

Skrevet

Autismespektert er stort, veldig stort.

Hva som kan hjelpe for en, kan ikke hjelpe for andre. Ei venninne har to barn autistiske barn, begge går i spesialskole. Julas gode nyhet var at eldste på 6 hadde lært seg ett nytt ord, nå var barnet opp i 7 ord! På den andre siden har du ei jeg studerer med. Har litt lengre frister på essayer og eksamner, men skårer ganske så godt! 

Anonymkode: 88e6b...647

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk kan jeg spørr hvor gammel var barnet når diagnosen.hvor gammel er hn nå

4 når han fikk diagnosen. Han er 10 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...