Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Mannen mins forspill består i å si: Jeg går inn og legger meg litt på soverommet. Når jeg er dødstrøtt etter en lang dag på jobb, forventer han at jeg skal komme løpende og hive meg over ham. WTF! Går det an å være så sløv? Er det i helga, kan han slå til med å ta en dusj, og komme med samme leksa. Han forventer at synet av ham slentrende forbi med håndkleet rundt livet skal gjøre meg kåt og vill, kan det virke som. Når jeg ikke kommer, begynner han å furte. Vil ikke si hva det er, men jeg skjønner jo at det er siden jeg ikke kommer inn... Er det flere som har slike menn? Hva gjør din mann for å tenne deg? Jeg er så lei.... Anonymkode: 4032a...2af
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Ha ha ha! Unnskyld at jeg ler, men noe så komplett idiotisk! Og turnoff! Har du prøvd å gjøre det stamme til han? Anonymkode: c06d3...47b
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 Ja, sant? Jeg har ikke gjort det samme til ham, for jeg mister helt lysten... Anonymkode: 4032a...2af
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 Hva har du sagt til han da? Høres ut som dere både har dårlig kommunikasjon og sexliv Anonymkode: e2d00...370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå