Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Har akkurat funnet ut at jeg er gravid. Har problemer med regelmessig mens..den siste hadde jeg august 18. Men hadde ikke sex før 19 nov. Siden jeg vet når befrukningen var..så har jeg regnet fram til at jeg er 7 uker på vei. Noen som vet om det er slik det blir regnet ut? Anonymkode: 3226e...eb2
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Du kan telle tilbake til da og legge til to uker, så har du hvor langt du er på vei. Anonymkode: 26469...e45
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 Er 7 uker fra i dag til den 19 nov. Skal jeg plusse på 2 uker til? Altså er jeg da 9 uker på vei? Anonymkode: 3226e...eb2
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 Ja. Man legger alltid til to uker, fordi termin regnes fra siste mens - som automatisk anses å være to uker før befruktning. Snodig, for så vidt, men det er vel noe som henger i fra gammelt av. Så man er to uker på vei i det man blir gravid. Anonymkode: 26469...e45
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #5 Skrevet 7. januar 2019 Tusen Takk 🙂 Jippi jeg skal bli mamma i august!!! Anonymkode: 3226e...eb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå