Gå til innhold

Trenge litt hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat funnet ut at jeg er gravid. Har problemer med regelmessig mens..den siste hadde jeg august 18. Men hadde ikke sex før 19 nov. Siden jeg vet når befrukningen var..så har jeg regnet fram til at jeg er 7 uker på vei. Noen som vet om det er slik det blir regnet ut?

Anonymkode: 3226e...eb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan telle tilbake til da og legge til to uker, så har du hvor langt du er på vei.

Anonymkode: 26469...e45

Skrevet

Er 7 uker fra i dag til den 19 nov. Skal jeg plusse på 2 uker til? Altså er jeg da 9 uker på vei?

Anonymkode: 3226e...eb2

Skrevet

Ja. Man legger alltid til to uker, fordi termin regnes fra siste mens - som automatisk anses å være to uker før befruktning. Snodig, for så vidt, men det er vel noe som henger i fra gammelt av. Så man er to uker på vei i det man blir gravid. ;)

Anonymkode: 26469...e45

Skrevet

Tusen Takk 🙂 Jippi jeg skal bli mamma i august!!!

Anonymkode: 3226e...eb2

Skrevet

Gratulerer!

Anonymkode: 26469...e45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...