Gå til innhold

til dere som har barn/ gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulighet å oppleve ømme og større bryster kun noen dager etter enn angrepille er tatt`? Har og gått på Loette 28 i 3mnd nå. Enn 20 åring som står og bekymrer seg for graviditet >-< Bør kanskje si jeg er 1 uke ifra forventet mens og. Ja, jeg pleier å over reagere lett 😂

Anonymkode: 6ec43...6d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angrepille er heftige greier. Kan ha klusset med hormonene dine. Men ta en test neste uke 

Anonymkode: 4896b...5a7

Skrevet

Når tok du angrepillen? Sånn i forhold til samleie ?

mensen blir veldig ofte forskyvet med kanskje 2 uker når man tar en angrepille. 

Ømme og større bryster kan være tegn på eggløsning eller at mensen er rett rundt hjørnet.

p piller kan også forårsake større bryster

men hvorfor går du på P piller og tatt en angrepille ? 

Anonymkode: 9c9af...038

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Når tok du angrepillen? Sånn i forhold til samleie ?

mensen blir veldig ofte forskyvet med kanskje 2 uker når man tar en angrepille. 

Ømme og større bryster kan være tegn på eggløsning eller at mensen er rett rundt hjørnet.

p piller kan også forårsake større bryster

men hvorfor går du på P piller og tatt en angrepille ? 

Jeg leste da jeg begynte på p piller at enn burde ta enn extra pille om man fikk krafig diare / løs mage som jeg hadde, så jeg tenkte det kanskje var smart "in case" siden jeg glemte den extra pillen, men nå etter å ha over reagert ei stunn så trur jeg bare det er litt av kvart siden mens nærmer seg

Skrevet

Angrepillen fucker skikkelig med hormonene dine, du må regne med alt fra blødninger til hovne pupper osv av den alene... Den er sterk, det er mye hormoner.

Anonymkode: 1b1a1...e92

Skrevet
2 minutter siden, annonymus1234 skrev:

Jeg leste da jeg begynte på p piller at enn burde ta enn extra pille om man fikk krafig diare / løs mage som jeg hadde, så jeg tenkte det kanskje var smart "in case" siden jeg glemte den extra pillen, men nå etter å ha over reagert ei stunn så trur jeg bare det er litt av kvart siden mens nærmer seg

Til en annen gang, jeg ville brukt kondom "in case" om du har hatt dårlig mage, ikke proppet i meg enda mer hormoner. Både p-pille og angrepille må du nesten regne med at kroppen reagerer på altså, så du kan ikke regne med at blødninger kommer som de skal nå, og det er pillene sin skyld.

Anonymkode: 1b1a1...e92

Skrevet
6 minutter siden, annonymus1234 skrev:

Dette er ikke bra, når du da ikke hadde den « ekstra» p- pillen burde du heller da tatt den så fort du fikk mulighet til det istedenfor angrepille. Jeg råder deg til å dra til helsestasjon for ungdom eller vanlig helsestasjon å ta en prat med dem. Jeg mener å huske at du etter angrepille må ha sex med kondom i 8 dager Pga den svekker p pillen. Har du forresten tatt en pillefri uke for å kunne få mensen ? 

Kan hende du burde bytte til P plaster eller evt Pstav da disse er litt «enklere» i forhold til å huske 1 pille hver dag :) 

Skrevet (endret)
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er ikke bra, når du da ikke hadde den « ekstra» p- pillen burde du heller da tatt den så fort du fikk mulighet til det istedenfor angrepille. Jeg råder deg til å dra til helsestasjon for ungdom eller vanlig helsestasjon å ta en prat med dem. Jeg mener å huske at du etter angrepille må ha sex med kondom i 8 dager Pga den svekker p pillen. Har du forresten tatt en pillefri uke for å kunne få mensen ? 

Kan hende du burde bytte til P plaster eller evt Pstav da disse er litt «enklere» i forhold til å huske 1 pille hver dag :) 

har kun brukt kondom etter, forventer mens om enn uke (6 dager) hadde mens siste mnd og. Har heller aldri hoppet over mens og den har pleid å komt 3 dager etter jeg har begynt på den pillefri uken som har nå blitt normalt for meg

Endret av annonymus1234
Skrevet
9 timer siden, annonymus1234 skrev:

har kun brukt kondom etter, forventer mens om enn uke (6 dager) hadde mens siste mnd og. Har heller aldri hoppet over mens og den har pleid å komt 3 dager etter jeg har begynt på den pillefri uken som har nå blitt normalt for meg

Okey, du kan ta en graviditetstest den 23 hvis den fremdeles ikke kommer :) jeg testet for tidlig når jeg hadde tatt angrepille så var jeg plutselig 10 uker da jeg tok en til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...