Gå til innhold

Symptomer på spontanabort?


Stineb90

Anbefalte innlegg

Noen som har gått gjennom en spontanabort som kan beskrive hvordan det gikk for seg? Symptomer osv?

Hadde mensen siste uke i november og i midten av desember kjente jeg symptomer på graviditet som stikninger i livmor og ømme pupper. Noen uker senere kom kvalmen, samme kvalme som jeg hadde i forrige svangerskap med brekninger. Bare at nå begynte kvalmen mye tidligere. Tok en tidlig test i uke 3 som viste svakt positiv. Tok ny test uken etter som viste negativ og enda en ny test på torsdag som viste negativ selv om mensen var 5 dager forsinket. 

Fredag ble kvalmen enda sterkere og jeg endte opp med å spy på formiddagen og følte meg elendig i formen resten av dagen. I går (lørdag) var jeg fortsatt slapp og kvalm. Kl 12 begynte jeg å blø og har fortsatt å blø i dag. Det minner ikke helt om vanlig menstruasjon. Blodet er liksom tjukt og veldig mørkt. Er små mørke klumper involvert og det henger ned som slim (beklager for detaljert beskrivelse). Hadde heller ikke helt vanlige menstruasjonssmerter. Kjentes ut som kynnere eller svake rier som strålte ned i lysken. I dag føler jeg meg litt bedre i formen, men er fortsatt småkvalm og kroppen føles litt svak. 

Jeg har vært veldig sikker på at jeg har vært gravid pga symptomene som har vært så likt forrige svangerskap, men har blitt veldig usikker pga de negative testene. Og da blir jeg jo også veldig usikker på om dette er en sa eller om det bare er vanlig mensen. Noen som har opplevd sa som kjenner seg igjen? Hvordan var deres sa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Håper du har vært til lege og ul nå og fått svar, men hørtes ut som en sa, ja. 🙁

Anonymkode: 01f82...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...