Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Meny til ungene. Er det innafor å be kokken tilberede litt barnevennlig mat til ungene? Det er vi som inviterer til bryllup, tenker på barna/ungdommene som kommer. Anonymkode: 6e722...216
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Hva skal dere servere da, hvor fancy? Anonymkode: ba3d5...c14
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 Synes absolutt det er innafor å be de om å lage pølser eller noe sånt til barna. Anonymkode: 2c103...b72
Virre Vips Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 Om dere er brudeparet som har ansatt noen til å lage mat til dere, så kan dere bestemme selv. Lag x antall fancy mat, og x antall barnevennlige retter. Ikke verre enn det. Lykke til med forberedelsene og håper dagen blir fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 Helt innafor og sannsynligvis noe foreldre vil sette pris på og ville kanskje tenkt at noen av barna kan velge "fancy" mat. enten ville jeg bedt om tilbakemelding fra foreldre ang. dette muntlig/ i innbydelse, eller så ville jeg hatt noen barneposjoner av menyen i bakhånd. Kudos på vertskapsfronten! Veldig bra å tenke at alle inviterte skal bli fornøyd og mett Anonymkode: 3dc4b...19d
MammantilNurket Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 Vi var i et bryllup hvor menyen var .... avansert. Brudeparet tok kontakt med oss i forkant og ba oss om å velge fra barnemenyen til Herr Sønn. Veldig greit. Menyen viste seg å være FÆL.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #7 Skrevet 7. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Meny til ungene. Er det innafor å be kokken tilberede litt barnevennlig mat til ungene? Det er vi som inviterer til bryllup, tenker på barna/ungdommene som kommer. Anonymkode: 6e722...216 Vi hadde kalv. Barna pølser. Alle koste seg. Anonymkode: c5707...19b
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #8 Skrevet 7. januar 2019 Søsteren min gjorde det slik i bryllupet sitt. Det fungerte veldig bra! Anonymkode: 20547...221
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #9 Skrevet 7. januar 2019 Spør i alle fall foreldrene før du bestiller pølser til alle barna. Mine barn hadde hatet å spise pølser mens de voksne koste seg med god mat. Anonymkode: 41d80...31d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #10 Skrevet 7. januar 2019 Jeg ville ha spurt de det gjaldt først, og latt de få velge. Hvis mine barn ble bedt i bryllup og hadde fått pølser mens vi andre fikk fancy mat, hadde de blitt litt lei seg. Anonymkode: edd05...39a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #11 Skrevet 7. januar 2019 Hva er fancy mat? mine barn ville nok hatt det samme som voksne og ville blitt skuffet om de fikk en pølse istedenfor en spennende tallerk. Anonymkode: ab71a...c23
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #12 Skrevet 7. januar 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville ha spurt de det gjaldt først, og latt de få velge. Hvis mine barn ble bedt i bryllup og hadde fått pølser mens vi andre fikk fancy mat, hadde de blitt litt lei seg. Anonymkode: edd05...39a Enig i dette. La barna få velge. Her ville guttene gått for barnevennlig, men jenta elsker ny mat og spennende smaker. Anonymkode: 568b3...955
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #13 Skrevet 7. januar 2019 Vi hadde fancy meny i vårt bryllup. Hadde også 14 barn under ti år til middag. Vi tok kontakt med alle foreldre og og ba de velge mellom standard meny eller pannekaker. Kun ett barn valgte standard hovedrett. Jeg husker ikke hva de ble tilbudt som forrett, men desserten var den samme. alle foreldrene ble veldig glade for at barna fikk pannekaker Anonymkode: 13865...54d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #14 Skrevet 7. januar 2019 I mitt hode er det mest rett å ha mat som alle inviterte liker, så jeg hadde absolutt tenkt på barna ja❤ Vi gjorde det samme, men vi hadde koldtbord/tapasbord da, så da var det ganske enkelt å ta med ting barn liker. Anonymkode: c475e...19a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #15 Skrevet 7. januar 2019 Vi hadde skikkelig burger til barna, pølse er bare kjipt i bryllup. En ting er at alle skal få noe de liker, men når kuværet kostet nesten 400,- pr pers vrir det seg med tanke på å kaste flere rett i søpla etter at barn bare har pirket i dem. Anonymkode: 4d8f6...31b
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #16 Skrevet 7. januar 2019 Helt greit å gjøre det sånn😊 Men unngå for all del pølser... Anonymkode: 21db1...031
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå