Gjest MrsGrey Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Jeg vil slutte å stinke! Men klarer seriøst ikke å stumpe røyken uten å bli mannevond 😳🤦♀️ Hvilken type e-sigarett bruker dere?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Bruker for tiden...hold deg fast,.. SWAG 🙈 (som om e-røyk ikke ser tullete ut nok fra før 😂) Men den funker, nesten litt for godt, for vet ikke om jeg klarer å slutte med den 😬 Startet med tobakksmak i starten, men er nå over på fersken. Trapper også ned på nikotinmengden; startet med 18mg, og er nå nede i 6 «Problemet» med e-siggen er at den kan røykes inne hjemme uten at det setter lukt i vegger og på klær. Der dummet jeg meg litt ut, så vil anbefale deg å holde på de vanene du har med røyken når du går over til elektrisk. Altså gå ut for å bruke den, ikke sitte i sofaen med den når du ser på film, i bilen osv Takler ikke smaken av vanlige sigaretter lenger. Prøvde senest på nyttårsaften, smakte rett og slett askebeger, og jeg brakk meg. Så er iallfall helt ferdig med vanlig røyk, nå må jeg bare klare å kutte ut denne her 😛 Anonymkode: 33815...92f
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bruker for tiden...hold deg fast,.. SWAG 🙈 (som om e-røyk ikke ser tullete ut nok fra før 😂) Men den funker, nesten litt for godt, for vet ikke om jeg klarer å slutte med den 😬 Startet med tobakksmak i starten, men er nå over på fersken. Trapper også ned på nikotinmengden; startet med 18mg, og er nå nede i 6 «Problemet» med e-siggen er at den kan røykes inne hjemme uten at det setter lukt i vegger og på klær. Der dummet jeg meg litt ut, så vil anbefale deg å holde på de vanene du har med røyken når du går over til elektrisk. Altså gå ut for å bruke den, ikke sitte i sofaen med den når du ser på film, i bilen osv Takler ikke smaken av vanlige sigaretter lenger. Prøvde senest på nyttårsaften, smakte rett og slett askebeger, og jeg brakk meg. Så er iallfall helt ferdig med vanlig røyk, nå må jeg bare klare å kutte ut denne her 😛 Anonymkode: 33815...92f Det er vel ikke så viktig å slutte med den? Hvis du fortsetter å trappe ned mot null nikotin så synes jeg du kan kose deg med verdens beste samvittighet! Ikke skader du egen kropp, og ikke skader du de rundt deg. Anonymkode: dd51a...720
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 Holder meg til SMOK-serien, det er den beste. Jeg kutta røyken for 3 år siden, og det var ikke noe stor overgang https://www.friskedrag.no/products/esigarett-smok-alien-220-watt-m-tfv8-baby-beast-tank Mulig overgangen til denne kan bli noe drøy, isåfall er denne en fin plass å starte til å begynne med: https://www.friskedrag.no/products/smok-stick-v8-kit-mbig-baby-5-ml-tank Anonymkode: c4379...42e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 Bare slutt å røyk da Anonymkode: ae993...596
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 1 time siden, MrsGrey skrev: Jeg vil slutte å stinke! Men klarer seriøst ikke å stumpe røyken uten å bli mannevond 😳🤦♀️ Hvilken type e-sigarett bruker dere? Men du blir jo avnengig av den dustepinnen og. Mye bedre å slutte uten den Anonymkode: fab65...de9
Gjest MrsGrey Skrevet 7. januar 2019 #7 Skrevet 7. januar 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Holder meg til SMOK-serien, det er den beste. Jeg kutta røyken for 3 år siden, og det var ikke noe stor overgang https://www.friskedrag.no/products/esigarett-smok-alien-220-watt-m-tfv8-baby-beast-tank Mulig overgangen til denne kan bli noe drøy, isåfall er denne en fin plass å starte til å begynne med: https://www.friskedrag.no/products/smok-stick-v8-kit-mbig-baby-5-ml-tank Anonymkode: c4379...42e Skal sjekkes! Takk😊
Gjest MrsGrey Skrevet 7. januar 2019 #8 Skrevet 7. januar 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Bare slutt å røyk da Anonymkode: ae993...596 Jeg vet 😉
Gjest MrsGrey Skrevet 7. januar 2019 #9 Skrevet 7. januar 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Men du blir jo avnengig av den dustepinnen og. Mye bedre å slutte uten den Anonymkode: fab65...de9 Ja, men det er liksom ikke så lett da... 😉
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #10 Skrevet 7. januar 2019 6 minutter siden, MrsGrey skrev: Ja, men det er liksom ikke så lett da... 😉 Det vet jeg. Men å bytte en avhengighet med en annen avhengighet er jo litt dumt Anonymkode: fab65...de9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #11 Skrevet 7. januar 2019 37 minutter siden, MrsGrey skrev: Jeg vet 😉 Bra!🙂 Anonymkode: ae993...596
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #12 Skrevet 7. januar 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Holder meg til SMOK-serien, det er den beste. Jeg kutta røyken for 3 år siden, og det var ikke noe stor overgang https://www.friskedrag.no/products/esigarett-smok-alien-220-watt-m-tfv8-baby-beast-tank Mulig overgangen til denne kan bli noe drøy, isåfall er denne en fin plass å starte til å begynne med: https://www.friskedrag.no/products/smok-stick-v8-kit-mbig-baby-5-ml-tank Anonymkode: c4379...42e Uff, den nederste av disse har flere av kompisene til min 17-åring. De bruker ikke nikotin da, bare disse "oljene" med div smaker og lager store røykskyer når de er på fest, veldig gøy Jeg prøver alt jeg kan å fortelle hvor harry det er, og at de rosa flotte ig unge lungene ikke vil ha denne røyken ned i seg selv om den er nikotinfri, men jeg vet jo at sønnen min har prøvd... Men det jeg ville si er at du må bare bestille fra nettsider du stoler på, her har flere ungdomsskoleelever blitt tatt "høye" på skolen. De har kjøpt slike oljer på lokale innvandrerbutikker, også har de inneholdt dop, så politiet har måttet komme, foreldre hente barn/ungdom som har vært dopet osv. De sier det ikke var intensjonen i det hele tatt, å bli dopet altså, men det ble de uten tvil. Tror det har skjedd fire ganger nå (har en venninne som jobber på ungdomsskolen her). Anonymkode: fe1c6...ea4
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #13 Skrevet 7. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det vet jeg. Men å bytte en avhengighet med en annen avhengighet er jo litt dumt Anonymkode: fab65...de9 Er da bedre å være avhengig av noe som ikke tar livet av henne.. Anonymkode: 1bade...d34
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #14 Skrevet 7. januar 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Uff, den nederste av disse har flere av kompisene til min 17-åring. De bruker ikke nikotin da, bare disse "oljene" med div smaker og lager store røykskyer når de er på fest, veldig gøy Jeg prøver alt jeg kan å fortelle hvor harry det er, og at de rosa flotte ig unge lungene ikke vil ha denne røyken ned i seg selv om den er nikotinfri, men jeg vet jo at sønnen min har prøvd... Men det jeg ville si er at du må bare bestille fra nettsider du stoler på, her har flere ungdomsskoleelever blitt tatt "høye" på skolen. De har kjøpt slike oljer på lokale innvandrerbutikker, også har de inneholdt dop, så politiet har måttet komme, foreldre hente barn/ungdom som har vært dopet osv. De sier det ikke var intensjonen i det hele tatt, å bli dopet altså, men det ble de uten tvil. Tror det har skjedd fire ganger nå (har en venninne som jobber på ungdomsskolen her). Anonymkode: fe1c6...ea4 Det var jeg som delte linken, og siden jeg linker til er en trygg side som jeg handler mye fra. Jeg har da E juice med nikotin, som jeg bestiller fra en annen side. Tenkte bare jeg måtte påpeke det. Den nederste på linken brukte jeg i begynnelsen, den er en grei inngangsbillett. Den øverste er noe mer avansert, den har jeg gått over til nylig. Anonymkode: c4379...42e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #15 Skrevet 7. januar 2019 Mannen min gikk fra sigaretter til damp, og jeg er så glad for det. Før stinket han, og alt luktet ekkelt. Nå er all den vonde lukte borte og han klarer ikke røyklukt selv lenger heller Så slutt og røyk og start med damp Anonymkode: efd5f...9ac
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2019 #16 Skrevet 12. januar 2019 Ny butikk www.dampship.com Anonymkode: 6183f...e86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå