Gå til innhold

Trene på seg skikkelig fyldig sprettrumpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har hatt suksess med det? Som i utgangspunktet var ganske flat fra før?😄 

Jeg er veldig tynn og har alltid vært det, smale hofter og ingen pupper. Skulle så gjerne hatt litt former og er veldig motivert til å endre om livsstilen litt for å oppnå dette😊

Anonymkode: f9622...099

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du finner svaret så er jeg med på å trene opp rumpa til sommeren 😉

Skrevet

Diger ræv er så ulekkert! Takke meg til en liten og fast en, ikke disse digre klumpene som får folk til å se deformerte ut!

Anonymkode: 4d00f...ec6

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Diger ræv er så ulekkert! Takke meg til en liten og fast en, ikke disse digre klumpene som får folk til å se deformerte ut!

Enig der. 

Kardashian rumpe eller hun Anaconda dama er way to mutch!! 

Men ønsket om en fast en i stedet for en disse-ræv 🤣

Skrevet

Det Er mulig å trene opp rompa så den får mer sprett. Minnes å ha lest at det er grenser for hva man kan oppnå. Men oppskriften er : nok mat, bestående av proteiner,fett og karbo, styrketrening,unngå kondisjon som jogging, gå heller i motbakke på mølle/motbakkeløp. Det kreves tolmodighet og disiplin...

Anonymkode: 96612...172

Skrevet

Vekter og øvelser på you tube 3 ganger i uka.

Anonymkode: 721e2...b94

Skrevet

Gå masse i motbakker. 1 time om dagen.

Da blir den fast og spretten.

Anonymkode: f7e65...ccf

Skrevet

Trappetrening

Anonymkode: c3ff5...657

Skrevet

Jeg har klart det! Hadde skikkelig flat rumpe før, rett og slett hengerumpe. Så meg i speilet da jeg prøvde bikini for noen år siden og fikk helt sjokk. Har alltid vært veldig slank og hatt mye aktivitet i hverdagen men uten trening. Meldte meg på Boot camp trening og har trent der mellom 1-4 ganger pr uke de siste årene. Har fått fast og fin rumpe nå, merkbaret større lår og rumpe, men ser slankere ut. Bonusen er at hele kroppen har blitt finere, sterk rygg og armer. Skjønner ikke at jeg ikke begynte med dette før🤗 Er 35 år og for første gang i livet hektet på trening og tung styrketrening.

Anonymkode: e2976...193

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har klart det! Hadde skikkelig flat rumpe før, rett og slett hengerumpe. Så meg i speilet da jeg prøvde bikini for noen år siden og fikk helt sjokk. Har alltid vært veldig slank og hatt mye aktivitet i hverdagen men uten trening. Meldte meg på Boot camp trening og har trent der mellom 1-4 ganger pr uke de siste årene. Har fått fast og fin rumpe nå, merkbaret større lår og rumpe, men ser slankere ut. Bonusen er at hele kroppen har blitt finere, sterk rygg og armer. Skjønner ikke at jeg ikke begynte med dette før🤗 Er 35 år og for første gang i livet hektet på trening og tung styrketrening.

Anonymkode: e2976...193

Barry’s? Har gjort underverker for min del🙂

Anonymkode: f7e65...ccf

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, Hehe. Det var ikke helt i de baner jeg tenkte heller 😂😂 

HI 

Anonymkode: f9622...099

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...