Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Fikk du noen i år? Hva fikk du i såfall? Setter du pris på en hjemmelaget julegave? Eller skulle du heller ha ønsket at du fikk en kjøpt gave/gavekort? Anonymkode: ec69c...bc6
Brillefanten Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Jeg fikk hjemmestrikkede yogasokker og lue, som jeg elsker, rocky road sjokolade, som var veldig god, med lakris 😋 Og så fikk jeg veldig fine hjemmesydde bordbrikker. Mye bedre enn gavekort som det alltid er fare for at blir liggende i skuffen 🙄
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 Bilde sønnen har malt, strikket ullsokker fra moren min og hjemmelaget konfekt fra en venninne. Ble skikkelig glad for alt sammen. Jeg blir glad for hjemmelagde gaver. Det betyr at folk har brukt av tiden sin for å glede meg. Da føler jeg at de bryr seg skikkelig om meg. Anonymkode: 7b5a0...fa3
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 For meg er det ikke enten eller. Jeg fikk hjemmelagede julekaker av min 14 år gamle niese. Det var flere forskjellige typer og jeg satt veldig stor pris på de. Fikk og hjemmestrikkede pulsvarmere og lue, ble kjempeglad Jeg blir og glad for gavekort jeg får Anonymkode: b2e03...67b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 Jeg fikk strikkede og tovede votter og juletrekuler med bilder av ungene mine inni. Ble veldig glad for begge deler. Datteren min fikk et strikket pannebånd som hun har brukt hver dag siden. Anonymkode: 8d4a5...a0a
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 Fikk tovet sitteunderlag. Ble veldig glad for det, er mye på tur, og nå slipper jeg å fryse på rompa i pausene. 😛 Anonymkode: e29d8...a0b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 Foreløpig har jeg ikke fått noen julegaver i år. 😉 Anonymkode: 04ca7...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå