Gå til innhold

Hjemmelaget julegave


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk du noen i år? Hva fikk du i såfall?

Setter du pris på en hjemmelaget julegave? Eller skulle du heller ha ønsket at du fikk en kjøpt gave/gavekort?

Anonymkode: ec69c...bc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk hjemmestrikkede yogasokker og lue, som jeg elsker, rocky road sjokolade, som var veldig god, med lakris 😋 

Og så fikk jeg veldig fine hjemmesydde bordbrikker. 

Mye bedre enn gavekort som det alltid er fare for at blir liggende i skuffen 🙄

Skrevet

Bilde sønnen har malt, strikket ullsokker fra moren min og hjemmelaget konfekt fra en venninne. Ble skikkelig glad for alt sammen.

Jeg blir glad for hjemmelagde gaver. Det betyr at folk har brukt av tiden sin for å glede meg. Da føler jeg at de bryr seg skikkelig om meg.

Anonymkode: 7b5a0...fa3

Skrevet

For meg er det ikke enten eller. Jeg fikk hjemmelagede julekaker av min 14 år gamle niese. Det var flere forskjellige typer og jeg satt veldig stor pris på de. Fikk og hjemmestrikkede pulsvarmere og lue, ble kjempeglad
Jeg blir og glad for gavekort jeg får

Anonymkode: b2e03...67b

Skrevet

Jeg fikk strikkede og tovede votter og juletrekuler med bilder av ungene mine inni. Ble veldig glad for begge deler.

Datteren min fikk et strikket pannebånd som hun har brukt hver dag siden.

Anonymkode: 8d4a5...a0a

Skrevet

Fikk tovet sitteunderlag. Ble veldig glad for det, er mye på tur, og nå slipper jeg å fryse på rompa i pausene. 😛

Anonymkode: e29d8...a0b

Skrevet

Foreløpig har jeg ikke fått noen julegaver i år. 😉

Anonymkode: 04ca7...d3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...