Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Jeg har hatt et tøft år og det vises. Er dradd i ansiktet og småfeit. Er i gang med å ta tak i vekta, men lurer på hvilket produkt /tips /rutine anbefaler du for å se "fresh" ut? Jeg er 40 år og har tørr hud og tynt skandinavisk hår. Anonymkode: 3fefe...c8d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Hvorfor har du hatt et tøft år? Anonymkode: b882b...f14
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 Start på lavkarbo. ❤️ Anonymkode: b882b...f14
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Start på lavkarbo. ❤️ Anonymkode: b882b...f14 Ja vurderer det. Men hjelper det på annet enn vekta? Hud, hår og selvfølelse..? Anonymkode: 3fefe...c8d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 Gå til frisøren å få hjelp med frisyre og farge, men gjør det enkelt nok til at du ikke må stå 15 min hver morgen for å få det fint og holdbart nok til at du økte må til frisøren hver 3. uke. Få også anbefaling om hvilken sjampo og balsam du bør velge. Bruk en ordentlig fuktighetskrem på huden, både i ansiktet og resten av kroppen. Lær deg å sminke deg naturlig fresh uten å dekke huden fullstendig med en alt for mørk farge, bla kan litt farge i kinnene gjøre underverker. Anonymkode: 1723a...7c7
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja vurderer det. Men hjelper det på annet enn vekta? Hud, hår og selvfølelse..? Anonymkode: 3fefe...c8d Det gjorde det for meg. Magen ble mye flatere, noe som gjorde godt for min selvfølelse, for jeg var så mye plaget med oppblåst mage og mageknip. Huden min ble finere, alle urenheter forsvant stort sett. Anonymkode: a0469...38b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja vurderer det. Men hjelper det på annet enn vekta? Hud, hår og selvfølelse..? Anonymkode: 3fefe...c8d Ja, det gjør det. Holder på med det nå. Hjelper på hud, hår og negler. Tar krom,sink og magnesium tabletter ved siden av da, til forskjellige måltider, i tillegg til vanlig omega 3. Beste jeg har startet på. 🙂 Anonymkode: b882b...f14
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #8 Skrevet 6. januar 2019 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har hatt et tøft år og det vises. Er dradd i ansiktet og småfeit. Er i gang med å ta tak i vekta, men lurer på hvilket produkt /tips /rutine anbefaler du for å se "fresh" ut? Jeg er 40 år og har tørr hud og tynt skandinavisk hår. Anonymkode: 3fefe...c8d Sitter i samme bås som deg med at jeg har hatt et tøft år, samme alder, småfeit og hud/hår på bærtur. Det som hjelper meg er å tørrbørste huden hver kveld og drikke mye mer vann. Setter igang sirkulasjon og du får bedre hud av å drikke vann. Masse lykke til! Anonymkode: 7115e...03a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå