Gå til innhold

Har 7-10 kg for mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg rett å slett ikke bra for tiden. Vekten preger meg og er absolutt ikke fornøyd. Hvordan kunne jeg gjøre dette mot meg selv? 

Anonymkode: 63df9...c82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme tenker jeg.. har lagt på meg 10 kg det siste året. Nå er det nok og det skal av igjen! 

Anonymkode: 6f5c8...4f3

Skrevet

Her også. Begynte å telle kalorier med Lifesum på torsdag. Veier 74 kg og skal ned 10 kg. 

Selv om jeg teller kalorier og nå driver med kaloriunderskudd, er planen å endre kostholdet varig.

Unødvendig sukker er det datt stopper for. Første mål er stabil 70 kg til vinterferien.

Anonymkode: e6f95...7fe

Skrevet

Vi må sta på og få de av igjen. 😊

Anonymkode: 63df9...c82

Skrevet

Her og. Veide meg på trening og fikk litt sjokk. Har jo merket trangere bukser, og til og med skjorter som er trange. Var 78 kg og er 165. Det er voldsomt! Nesten 80!! 

Så nååå skal jeg ned!! 

Teller ikke kalorier, men spiser bevist sunt og kutter ut kaker og sukker. Bør jeg telle?

Anonymkode: 27823...da3

Skrevet

Jeg føler meg deg! 

Har gått opp 10 kg de siste to årene, og har nå begynt med diett. Fra å være 54 er jeg nå 64, var knapt så stor når jeg gikk høygravid..Ikke noe sånn helt vanvittig diett, men går for 1000kcal om dagen, det burde være nok til å miste 1-2 kg i uka. Går da for grovt brød/grove knekkebrød eller omelett til frokost og kvelds, omelett til lunsj, magert kjøtt, kylling og fisk med masse grønnsaker til middag/gjerne wok og grove knekkebrød til kvelds. 

Anonymkode: 1e9c1...c3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...