Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Synes det er forferdelig at et menneske må starte innlegget sitt med å skrive dette: (Aller først, jeg vet jeg har skrivefeil og grammatiske feil så stopp og les nå om det er det du kommer til å svare på. Jeg vet at jeg er dårlig på å skrive . Trenger ikke deg til å fortelle meg det. Trenger råd om noe annet.) Sier jo litt om enkelte damer på dette forumet. * Til deg som startet innlegget ditt med dette, du er flott!❤️ Anonymkode: 473cd...969
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes det er forferdelig at et menneske må starte innlegget sitt med å skrive dette: (Aller først, jeg vet jeg har skrivefeil og grammatiske feil så stopp og les nå om det er det du kommer til å svare på. Jeg vet at jeg er dårlig på å skrive . Trenger ikke deg til å fortelle meg det. Trenger råd om noe annet.) Sier jo litt om enkelte damer på dette forumet. * Til deg som startet innlegget ditt med dette, du er flott!❤️ Anonymkode: 473cd...969 Hvilket innlegg er det? Skrivepolitiet er utrolig slitsomme, og ødelegger hele tråder med maset sitt Anonymkode: 71ebc...cb2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 Enig! Er SÅ lei av gramatikkretting her inne. Hvis man har en liten skrivefeil eller bruker et ord andre ikke "liker" er man plutselig White-trash, harry, burde ikke ha barn om man ikke kan skrive "korrekt norsk" osv. Det finnes da viktigere ting i livet enn å ansette korrekturleser for å skrive et innlegg på et anonymt forum. Anonymkode: 6f63e...f0b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 Det er det VÆRSTE jeg vet! Er det litt skrivefeil, klarer en likevel å forstå budskapet! Har du ikke noe bra å komme med, kan du la være! Anonymkode: d66ad...fed
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 Det er de samme nedlatende menneskene som går igjen. Tipper de er usikre på hver sin måte og må rakke ned på andre for å føle seg bedre. Så «bor» de her inne, lurer veldig på hvordan de har det i det virkelige liv. Tenker de ikke er så godt likt der. Anonymkode: 9349d...1ae
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Enig! Er SÅ lei av gramatikkretting her inne. Hvis man har en liten skrivefeil eller bruker et ord andre ikke "liker" er man plutselig White-trash, harry, burde ikke ha barn om man ikke kan skrive "korrekt norsk" osv. Det finnes da viktigere ting i livet enn å ansette korrekturleser for å skrive et innlegg på et anonymt forum. Anonymkode: 6f63e...f0b Det er så kjedelig for den som får tråden sin ødelagt av at folk krangler om skrivefeil, jeg er så lei av det Anonymkode: 71ebc...cb2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #8 Skrevet 6. januar 2019 Skjønte ikke helt sammenhengen med overskriften din? Ellers enig at man må ikke kunne skrive perfekt for å be om hjelp her inne. Jeg skriver normalt bra, her inne har jeg ofte slurvefeil. Jeg tåler dog å få kritikk. 😊 Anonymkode: 9080a...a37
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #9 Skrevet 6. januar 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er så kjedelig for den som får tråden sin ødelagt av at folk krangler om skrivefeil, jeg er så lei av det Anonymkode: 71ebc...cb2 Er det vanlig her inne? (er ny). Anonymkode: 473cd...969
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #10 Skrevet 6. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er det vanlig her inne? (er ny). Anonymkode: 473cd...969 Det skjer alt for ofte etter min mening Anonymkode: 71ebc...cb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå