Gå til innhold

Håper du er en god mor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er forferdelig at et menneske må starte innlegget sitt med å skrive dette: 

(Aller først, jeg vet jeg har skrivefeil og grammatiske  feil så stopp og les nå om det er det du kommer til å svare på. Jeg vet at jeg er dårlig på å skrive . Trenger ikke deg til å fortelle meg det. Trenger råd om noe annet.)

Sier jo litt om enkelte damer på dette forumet. 

* Til deg som startet innlegget ditt med dette, du er flott!❤️ 

Anonymkode: 473cd...969

Videoannonse
Annonse
Skrevet

❤️👏👏👏👏

Anonymkode: d66ad...fed

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er forferdelig at et menneske må starte innlegget sitt med å skrive dette: 

(Aller først, jeg vet jeg har skrivefeil og grammatiske  feil så stopp og les nå om det er det du kommer til å svare på. Jeg vet at jeg er dårlig på å skrive . Trenger ikke deg til å fortelle meg det. Trenger råd om noe annet.)

Sier jo litt om enkelte damer på dette forumet. 

* Til deg som startet innlegget ditt med dette, du er flott!❤️ 

Hvilket innlegg er det? Skrivepolitiet er utrolig slitsomme, og ødelegger hele tråder med maset sitt

Anonymkode: 71ebc...cb2

Skrevet

Enig! Er SÅ lei av gramatikkretting her inne. Hvis man har en liten skrivefeil eller bruker et ord andre ikke "liker" er man plutselig White-trash, harry, burde ikke ha barn om man ikke kan skrive "korrekt norsk" osv. Det finnes da viktigere ting i livet enn å ansette korrekturleser for å skrive et innlegg på et anonymt forum. 

Anonymkode: 6f63e...f0b

Skrevet

Det er det VÆRSTE jeg vet! Er det litt skrivefeil, klarer en likevel å forstå budskapet! Har du ikke noe bra å komme med, kan du la være! 

Anonymkode: d66ad...fed

Skrevet

Det er de samme nedlatende menneskene som går igjen. Tipper de er usikre på hver sin måte og må rakke ned på andre for å føle seg bedre. Så «bor» de her inne, lurer veldig på hvordan de har det i det virkelige liv. Tenker de ikke er så godt likt der. 

Anonymkode: 9349d...1ae

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig! Er SÅ lei av gramatikkretting her inne. Hvis man har en liten skrivefeil eller bruker et ord andre ikke "liker" er man plutselig White-trash, harry, burde ikke ha barn om man ikke kan skrive "korrekt norsk" osv. Det finnes da viktigere ting i livet enn å ansette korrekturleser for å skrive et innlegg på et anonymt forum. 

Anonymkode: 6f63e...f0b

Det er så kjedelig for den som får tråden sin ødelagt av at folk krangler om skrivefeil, jeg er så lei av det

Skrevet

Skjønte ikke helt sammenhengen med overskriften din?

Ellers enig at man må ikke kunne skrive perfekt for å be om hjelp her inne.

Jeg skriver normalt bra, her inne har jeg ofte slurvefeil. Jeg tåler dog å få kritikk. 😊

Anonymkode: 9080a...a37

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er så kjedelig for den som får tråden sin ødelagt av at folk krangler om skrivefeil, jeg er så lei av det

Er det vanlig her inne? (er ny). 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er det vanlig her inne? (er ny). 

Det skjer alt for ofte etter  min mening

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...