Gå til innhold

Hva kan jeg ønske til 2 årsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn blir 2 år snart. Har jo nettopp vært jul og da fikk han alt vi hadde ønsket til han.

Han har nok av klær, ull og pyjamaser i den størrelsen han bruker nå og neste størrelse. Han har vinterdress, vintersko, joggesko, høstsko, støvler og regntøy med og uten fleece. Har nok av hansker/votter og luer til alle typer vær og grader. 

Han har litt leker, men der prøver vi å begrense det litt da det er en grense for hvor mye leker et barn trenger og leker med. Pluss han har eldre søsken som har leker han også leker med.

Er det noen som har noen tips om hva vi kan ønske til 2 årsdagen? I-landsproblem deluxe, i know!

Anonymkode: 199ad...653

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på svømmehall, akebrett, ski, sparkesykkel, duplo, puslespill, skikkelige bøker?

Skrevet

Billetter til barneteater, bilde til å ha på veggen, kult sengetøy og gardiner, bilteppe, aquaplay, akematte

Anonymkode: fc054...b70

Skrevet

Ull

gavekort i lekebutikk

Anonymkode: 55236...cfb

Skrevet

Badebasseng til sommeren 😊 når han er så liten bryr han seg ikke noe om gaven kan brukes nå eller senere. Jeg ville ønsket noe til neste årstid. ☺️

Skrevet

Hva ønsker han seg da? Det har jo litt å si? Du vet jo hva han leker. La nå ungen få en gøy gave, selv om det har vært jul. 

Anonymkode: 3bf36...7c0

Skrevet

Peng, til å sette inn på konto.. 

Anonymkode: a6646...526

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...