Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Vet ikke om overskriften passer, men jeg er helt sikker på at jeg er blitt gravid igjen. Vi har 2 små barn allerede fra før, å har egentlig ikke planer om nye barn før de to vi har er blitt litt eldre. I sommer tok jeg hjemme abort i uke seks, da jeg ikke har funnet en prevensjon enda som passer meg så har vi brukt kondom. Vi har virkelig brukt kondom alle gangene vi har kost oss. Jeg forstår ikke hvordan det har seg at jeg har blitt gravid. 🙄 mannen og jeg er forsåvidt enig at vi ikke skal beholde denne gangen heller, men jeg er ikke så gira til å ta abort en gang til. Beholder vi så vil vi ha 3 små barn i alder 0-4 år 😱 hva ville dere ha gjort? Anonymkode: 9a4d8...ac6
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Jeg ville beholdt. Du sier du vil ha flere barn senere. Ta imot barnet nå. Hvis du er helt sikker på at du vil ha flere barn, så sier jeg, kjør på! Lykke til. Anonymkode: e9f0c...774
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Har du tenkt til å få flere så tenker jeg behold nå. Så sterilisere mannen din seg. Å ta abort helt frem til det passer å få en til hadde ikke jeg klart... Anonymkode: 4d922...55e
Toneelise Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Jeg ville beholdt det barnet du er gravid med nå og heller sørget for at det ikke blir flere senere.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 Med 2 barn mellom 0 og 4 hadde jeg ikke ønsket eller maktet en til.. Anonymkode: 98c3e...739
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 ta det vekk, om det ikke er ønsket tenker jeg Anonymkode: 93786...815
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 Jeg ville beholdt. Men nå har jeg fire barn som jeg fikk i løpet av 7,5 år, og så ble det sterilisering. Vi valgte å få de barna vi skulle ha, på rappen, også gikk vi for sterilisering. Barna her er nå mellom 10 og 17 år gamle. Jeg skjønner det om andre velger annerledes, men å drive å ta abort to ganger i året frem til dere er klare for en til hadde jeg aldri klart. Da er det på tide å kjøre dobbel prevansjon altså. Anonymkode: 6a521...6a8
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #8 Skrevet 6. januar 2019 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Med 2 barn mellom 0 og 4 hadde jeg ikke ønsket eller maktet en til.. Anonymkode: 98c3e...739 Barn jeg har blir 4 og 3 i år. Anonymkode: 9a4d8...ac6
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #9 Skrevet 6. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville beholdt. Men nå har jeg fire barn som jeg fikk i løpet av 7,5 år, og så ble det sterilisering. Vi valgte å få de barna vi skulle ha, på rappen, også gikk vi for sterilisering. Barna her er nå mellom 10 og 17 år gamle. Jeg skjønner det om andre velger annerledes, men å drive å ta abort to ganger i året frem til dere er klare for en til hadde jeg aldri klart. Da er det på tide å kjøre dobbel prevansjon altså. Anonymkode: 6a521...6a8 Jeg ønsker jo å beholde, men jeg ønsker at jeg og mannen skal være enig om det. Vil ikke tvinge han på flere barn akkurat nå om han ikke ønsker det. Selv om at jeg har lyst å beholde så blir jeg litt usikker. prøver jeg å forestille meg hvordan hverdagen kommer til å bli med tre små barn? Vi har dobbel vogn nå, eldste sitter i vogn men som regel vil han gå, er han sliten vil han sitte. Nr 2 må sitte fortsatt i vogn. Hvor i all verden gjør jeg av nr 3? Også med bil, får bi plass til tre bil stoler bak? Det er slike ting jeg tenker på. Vi har jo råd til et barn til, vi har alt av utstyr +++. Det er bare at jeg og mannen hadde forestilt oss å få barn igjen når eldste begynte på barneskolen.. Anonymkode: 9a4d8...ac6
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #10 Skrevet 6. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville beholdt. Men nå har jeg fire barn som jeg fikk i løpet av 7,5 år, og så ble det sterilisering. Vi valgte å få de barna vi skulle ha, på rappen, også gikk vi for sterilisering. Barna her er nå mellom 10 og 17 år gamle. Jeg skjønner det om andre velger annerledes, men å drive å ta abort to ganger i året frem til dere er klare for en til hadde jeg aldri klart. Da er det på tide å kjøre dobbel prevansjon altså. Anonymkode: 6a521...6a8 Det må ha vært hektisk for dere? Eller? Anonymkode: 9a4d8...ac6
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #11 Skrevet 6. januar 2019 Ville tatt abort. Passer det ikke nå, så passer det ikke nå Anonymkode: 1bdac...a93
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #12 Skrevet 6. januar 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Barn jeg har blir 4 og 3 i år. Anonymkode: 9a4d8...ac6 Men da begynner de jo å bli selvstendige? (trenger ikke vogn, på vei ut av bleier, går osv) Anonymkode: 4d922...55e
Gjest MrsGrey Skrevet 6. januar 2019 #13 Skrevet 6. januar 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ønsker jo å beholde, men jeg ønsker at jeg og mannen skal være enig om det. Vil ikke tvinge han på flere barn akkurat nå om han ikke ønsker det. Selv om at jeg har lyst å beholde så blir jeg litt usikker. prøver jeg å forestille meg hvordan hverdagen kommer til å bli med tre små barn? Vi har dobbel vogn nå, eldste sitter i vogn men som regel vil han gå, er han sliten vil han sitte. Nr 2 må sitte fortsatt i vogn. Hvor i all verden gjør jeg av nr 3? Også med bil, får bi plass til tre bil stoler bak? Det er slike ting jeg tenker på. Vi har jo råd til et barn til, vi har alt av utstyr +++. Det er bare at jeg og mannen hadde forestilt oss å få barn igjen når eldste begynte på barneskolen.. Anonymkode: 9a4d8...ac6 Dere må finne ut av det dere imellom, men hvis vogn og bil er de største hindrene er vel kanskje eldste gammel nok til sånn ståbrett da det blir aktuelt...? Og det finnes biler med plass 😊 Lykke til 😊
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #14 Skrevet 6. januar 2019 4 minutter siden, MrsGrey skrev: Dere må finne ut av det dere imellom, men hvis vogn og bil er de største hindrene er vel kanskje eldste gammel nok til sånn ståbrett da det blir aktuelt...? Og det finnes biler med plass 😊 Lykke til 😊 Man kan og få sete til ståbrett Anonymkode: cf341...97a
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #15 Skrevet 6. januar 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det må ha vært hektisk for dere? Eller? Anonymkode: 9a4d8...ac6 Det har mye med innstilling å gjøre, vi ønsket det sånn og synes egentlig aldri det var veldig hektisk... Om de du allerede har er 3 og 4 nå er det da ingen av dem som trenger vogn til sommeren? Bil med plass til tre seter er heller ikke noe stort problem, det er mange å velge i. Anonymkode: 6a521...6a8
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #16 Skrevet 6. januar 2019 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ønsker jo å beholde, men jeg ønsker at jeg og mannen skal være enig om det. Vil ikke tvinge han på flere barn akkurat nå om han ikke ønsker det. Selv om at jeg har lyst å beholde så blir jeg litt usikker. prøver jeg å forestille meg hvordan hverdagen kommer til å bli med tre små barn? Vi har dobbel vogn nå, eldste sitter i vogn men som regel vil han gå, er han sliten vil han sitte. Nr 2 må sitte fortsatt i vogn. Hvor i all verden gjør jeg av nr 3? Også med bil, får bi plass til tre bil stoler bak? Det er slike ting jeg tenker på. Vi har jo råd til et barn til, vi har alt av utstyr +++. Det er bare at jeg og mannen hadde forestilt oss å få barn igjen når eldste begynte på barneskolen.. Anonymkode: 9a4d8...ac6 Jeg hadde den yngste i bæresjal. Det fungerte veldig bra! Anonymkode: 2daba...826
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #17 Skrevet 6. januar 2019 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ønsker jo å beholde, men jeg ønsker at jeg og mannen skal være enig om det. Vil ikke tvinge han på flere barn akkurat nå om han ikke ønsker det. Selv om at jeg har lyst å beholde så blir jeg litt usikker. prøver jeg å forestille meg hvordan hverdagen kommer til å bli med tre små barn? Vi har dobbel vogn nå, eldste sitter i vogn men som regel vil han gå, er han sliten vil han sitte. Nr 2 må sitte fortsatt i vogn. Hvor i all verden gjør jeg av nr 3? Også med bil, får bi plass til tre bil stoler bak? Det er slike ting jeg tenker på. Vi har jo råd til et barn til, vi har alt av utstyr +++. Det er bare at jeg og mannen hadde forestilt oss å få barn igjen når eldste begynte på barneskolen.. Anonymkode: 9a4d8...ac6 Du har 9 mnd (ca) før barnet kommer. Barna dine vokser mye på 9 mnd 😊 Skjønner at det virker overveldende, og selvfølgelig skal man ikke få barn man ikke ønsker. Men hva sier mannen? Er han helt stålsatt på abort? Anonymkode: e21ac...d3d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #18 Skrevet 6. januar 2019 Min yngste er 3,5 år og har ikke brukt vogn på over et år? Ville aldri falt meg inn at hun trengte vogn til noe som helst? Innen barnet kommer, er jo ditt yngste barn nesten 4 år, så vogn behøver ikke være noen problemstilling. Men du må jo kjenne etter om det er noe du orker og håndterer, sånn ellers. Anonymkode: a1b58...222
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå