Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Må skifte ut malm kommoden da den er full i hakk. Noen råd? Kan gjerne være et kommode/hyllesystem da der er plass til mer langs den veggen. Anonymkode: 60f9e...8a5
hysterika Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Vi har en stooooor bokhylle som går fra gulv til tak over to etasjer, og så har vi et vitrineskap til glass og servise.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Har to gamle arva kister, et skatoll,, hyller bygget av gamle trekasser, billy-hyller, og puff med oppbevaring nedi. Ja, og skuffer i bordet. Anonymkode: cd388...0d9
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Ingen! Her har vi 2 skuffer på TV-benken og det holder. Har bestemt meg for å hverken ha hyller/kommoder eller salongbord med plate under da det kun samles søppel og ting man egentlig ikke har bruk for. Anonymkode: 2ec82...f6d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 Stockholm 2017 skap ( ikea) og Baxter kjøpmannsdisk med 15 skuffer ( Home and cottage) Anonymkode: 3fa2d...a6f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #6 Skrevet 5. januar 2019 Jeg laget et oppbevaringssystem av Ikea grunne kjøkkenmoduler (37 cm dype) inspirert av et bilde på Pinterest (krympet den til å passe de 1,6 meterne jeg hadde plass til). Det er takhøyt (på sokkel) og fortsetter i en lang, lav benk med skuffer, med plass til TV og platespiller. Det er skap, store og små skuffer og noen åpne hyller. Er kjempefornøyd, «alt» får plass der. https://pin.it/ovz6hadlf5ikwl Det eneste jeg har utenom er en plassbygget bokhylle rundt radiatoren som også er super. Anonymkode: 50abe...862
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #7 Skrevet 5. januar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg laget et oppbevaringssystem av Ikea grunne kjøkkenmoduler (37 cm dype) inspirert av et bilde på Pinterest (krympet den til å passe de 1,6 meterne jeg hadde plass til). Det er takhøyt (på sokkel) og fortsetter i en lang, lav benk med skuffer, med plass til TV og platespiller. Det er skap, store og små skuffer og noen åpne hyller. Er kjempefornøyd, «alt» får plass der. https://pin.it/ovz6hadlf5ikwl Det eneste jeg har utenom er en plassbygget bokhylle rundt radiatoren som også er super. Anonymkode: 50abe...862 Så kult! Hadde vært veldig gøy å få se bilder av sin versjon 🙏🏼 (Men har full forståelse om du ikke ønsker å legge ut bilde av stuen din) Anonymkode: 4e241...a02
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #8 Skrevet 5. januar 2019 Jeg har vel det vanlige. En TV benk med to skap og hyller i mellom, et vitrineskap og en sjenk. Anonymkode: 3e891...49e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #9 Skrevet 5. januar 2019 Tv-stua: en seksjon i bjørk trå IKEA og et bord med hylle under. Hverdagsstua: et gammelt skatoll med masse små skuffer, et glasskap fra IKEA på 90-tallet, en kiste og et halvgammelt hjørneskap fra loppemarked. Bibiloteket: Billy bokhyller med glassdører fra gulv og nesten til tak. Veslestua: en kiste og et stort gammelt garderobeskap innredet med trådskuffer, skuffer under sofaene og en liten vegghylle med skuffer til spillmaskiner. Penstua: 2 antikke skjenker. Anonymkode: 16a8a...45a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #10 Skrevet 5. januar 2019 Kjøpmannsdisk, kjøpmannsdisk med topp, bokhylle og tv-benk Anonymkode: 06ede...9d4
Soleie m/3 gull :) Skrevet 5. januar 2019 #11 Skrevet 5. januar 2019 TV benk med 2 skuffer, 1 sjenk og 2 vitrineskap med halvt glass i dørene.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #12 Skrevet 5. januar 2019 Tv-benk med to skapseksjoner. Antikk sjenk. Vitrineskap. Reol. Alt hvitt. Anonymkode: 47574...cd5
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #13 Skrevet 5. januar 2019 Tvbenk, stuebord med hylleplate, stor hylle, vitrineskap, skjenk og faktisk Trones skoskap fra Ikea under de lave stuevinduene til å ha spill i. Anonymkode: 44d35...623
Optatium Skrevet 5. januar 2019 #14 Skrevet 5. januar 2019 På stua har jeg et syskrin til strikketing, salongbord med hylle under, tvbenk med to skuffer (der ligger Wii konsoller og ledninger), og plassbygde bokhyller på hele endeveggen. På spisestua Har jeg en kommode med tre skuffer fra jysk til spill/lego/perler, et skatoll til mer tegnesaker og DVD-er, og en digert skjenk med tre dører og tre skuffer til servise, glass og sølvtøy.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #15 Skrevet 5. januar 2019 Gjerne link til oppbevaringsmøbler:) Anonymkode: 60f9e...8a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå