Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Er bare nysgjerrig, har egentlig ikke så mye å si for min del Stoler dere mest på menstermin eller UL termin? Var på UL i uke 10, hvor nøyaktig er den? Har hørt at ultralyd i uke 12 gir mest nøyaktig termin. Men er det egentlig noe forskjell på UL i uke 10 og 12? Igjen, har egentlig ingenting å si annet enn at jeg lurer på om det er vits at jeg går på UL i uke 12 siden jeg var i uke 10. Setter pris på svar Anonymkode: 8e4d2...886
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Helsevesenet bruker ul-terminen tatt på ordinær ul, så jeg ville tatt det helt "piano" frem til det og sett hva den ble.... Anonymkode: 52c7c...da6
3 i april Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Har 4 barn og alle mine er født til tidlig ul termin. Selv om det ordinær ul som setter selve termindato, men den har nå aldri stemt på meg. Min menstermin har alltid stemt med tidlig ul termin.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Hei, lurer bare på hvorfor du var til ul i uke 10? Er det da man pleier å få ul time? Trodde det var lenger ut i svanerskapet🤔 Jeg er blitt henvist til tidlig ul fordi jeg ikke er helt sikker på hvor langt jeg er på vei. Anonymkode: 6f306...34b
Røvedatter Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 44 minutter siden, 3 i april skrev: Har 4 barn og alle mine er født til tidlig ul termin. Selv om det ordinær ul som setter selve termindato, men den har nå aldri stemt på meg. Min menstermin har alltid stemt med tidlig ul termin. Min menstermin stemmer ikke med tidlig ul :s jeg hadde første dag av forrige mens 27.oktober, og hun mente jeg nå var 12 uker på vei? Skjønner ikke helt hvordan hun får det til å gå opp. Ut i fra min menstermin har jeg termin 7. August, mens hun ga meg termin 31 juli. Hmm jeg ble bare mer forvirret av å snakke med henne 😅
Røvedatter Skrevet 5. januar 2019 #6 Skrevet 5. januar 2019 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei, lurer bare på hvorfor du var til ul i uke 10? Er det da man pleier å få ul time? Trodde det var lenger ut i svanerskapet🤔 Jeg er blitt henvist til tidlig ul fordi jeg ikke er helt sikker på hvor langt jeg er på vei. Anonymkode: 6f306...34b Jeg er bare en utålmodig sjel, og lurte på om mensterminen min stemte
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #7 Skrevet 5. januar 2019 Jeg stoler ikke helt på UL. Jeg var usikker på hvor langt jeg var kommet, så jeg fikk en tidlig ultralyd. Den sa 12 uker, men fastlegen mente 14 (utifra den infoen jeg gav henne om siste mens). På ordinær UL gav de meg en dato ei uke før den tidlige UL. Ungen kom ei uke før det igjen! 😄 Uansett så er det bare 5% av ungene som faktisk kommer på selve termindatoen. Anonymkode: ed896...f07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå