Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Nesten litt pinlig 😂 i stad kranling vi om et spill vi begge spiller, det heter Slot bonanza, han mente jeg jugde når jeg sa jeg vant over 900 000 000 millioner, han mente det var 9 billioner.. tallet er : 93629429 bare morsomt at jeg har rett her,ellers er det jeg som tenker feil ?=) Anonymkode: 27127...8ca
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Nittitremillionersekshundreogtjuenitusenfirehundreogtjueni kroner. Vet ikke hvor morsomt det er, men dere virker å ha dyskalkuli begge to. Anonymkode: 05402...df6
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Dere bommet begge to Anonymkode: 77ad8...0b8
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Nittitre millioner. Anonymkode: ae4c4...0c2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 pinlig 😂 takk for svar Anonymkode: 27127...8ca
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #6 Skrevet 5. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: pinlig 😂 takk for svar Anonymkode: 27127...8ca Er det fred i hjemmet nå? 😅 Anonymkode: b5024...68b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #7 Skrevet 5. januar 2019 6 minutes ago, Anonym bruker said: Er det fred i hjemmet nå? 😅 Anonymkode: b5024...68b Ja men vi krangler mye,eller diskutere da, blir moro nå som vi venter tvillinger og er aboslutt ikke enige, han ønsker vanlige navn som Lucas, Elias og William, men jeg tenker mer Kristian, Martin og Syver, vil ikke ha noe alle heter, så blir spennede og se hva guttene ender opp med og hete 😂 Anonymkode: 27127...8ca
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #8 Skrevet 5. januar 2019 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja men vi krangler mye,eller diskutere da, blir moro nå som vi venter tvillinger og er aboslutt ikke enige, han ønsker vanlige navn som Lucas, Elias og William, men jeg tenker mer Kristian, Martin og Syver, vil ikke ha noe alle heter, så blir spennede og se hva guttene ender opp med og hete 😂 Anonymkode: 27127...8ca Så koselig! Gratulerer! ❤️❤️ Jeg er tante til tvillinger, og jeg elsker det! 😄 Aldri fred å få hjemme da! Hva med å gi navn til hver deres tvilling? 😅 Lucas og Martin stemmer jeg for da! (Selv om jeg likte Kristian og Martin best 😉) Anonymkode: b5024...68b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #9 Skrevet 5. januar 2019 Håper dere får ordnet opp i det igjen Anonymkode: 6c849...bcc
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #10 Skrevet 6. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja men vi krangler mye,eller diskutere da, blir moro nå som vi venter tvillinger og er aboslutt ikke enige, han ønsker vanlige navn som Lucas, Elias og William, men jeg tenker mer Kristian, Martin og Syver, vil ikke ha noe alle heter, så blir spennede og se hva guttene ender opp med og hete 😂 Anonymkode: 27127...8ca Velg et navn hver 😘 Anonymkode: e7ea2...46c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #11 Skrevet 6. januar 2019 16 hours ago, Anonym bruker said: Så koselig! Gratulerer! ❤️❤️ Jeg er tante til tvillinger, og jeg elsker det! 😄 Aldri fred å få hjemme da! Hva med å gi navn til hver deres tvilling? 😅 Lucas og Martin stemmer jeg for da! (Selv om jeg likte Kristian og Martin best 😉) Anonymkode: b5024...68b Takk for det ❤️ Jeg jobber i bhg , så Lucas og William er alle fall helt uaktuelt da anhver unge heter det 😕 men fine er de jo. Så gøy og være tante da til tvillinger. Vi blor nok enig til slutt Anonymkode: 27127...8ca
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #12 Skrevet 6. januar 2019 16 hours ago, Anonym bruker said: Velg et navn hver 😘 Anonymkode: e7ea2...46c Det går jo an det Anonymkode: 27127...8ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå