Gå til innhold

jeg og min mann krangler over bagateller


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten litt pinlig 😂 i stad kranling vi om et spill vi begge spiller, det heter Slot bonanza, han mente jeg jugde når jeg sa jeg vant over 900 000 000 millioner, han mente det var 9 billioner..

tallet er : 93629429

bare morsomt at jeg har rett her,ellers er det jeg som tenker feil ?=)

Anonymkode: 27127...8ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nittitremillionersekshundreogtjuenitusenfirehundreogtjueni kroner. Vet ikke hvor morsomt det er, men dere virker å ha dyskalkuli begge to.

Anonymkode: 05402...df6

Skrevet

Dere bommet begge to

Anonymkode: 77ad8...0b8

Skrevet

Nittitre millioner. 

Anonymkode: ae4c4...0c2

Skrevet

pinlig 😂

takk for svar

Anonymkode: 27127...8ca

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

pinlig 😂

takk for svar

Anonymkode: 27127...8ca

Er det fred i hjemmet nå? 😅

Anonymkode: b5024...68b

Skrevet
6 minutes ago, Anonym bruker said:

Er det fred i hjemmet nå? 😅

Anonymkode: b5024...68b

Ja :)

men vi krangler mye,eller diskutere da, blir moro nå som vi venter tvillinger og er aboslutt ikke enige, han ønsker vanlige navn som Lucas, Elias  og William, men jeg tenker mer Kristian, Martin og Syver, vil ikke ha noe alle heter, så blir spennede og se hva guttene ender opp med og hete 😂

Anonymkode: 27127...8ca

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja :)

men vi krangler mye,eller diskutere da, blir moro nå som vi venter tvillinger og er aboslutt ikke enige, han ønsker vanlige navn som Lucas, Elias  og William, men jeg tenker mer Kristian, Martin og Syver, vil ikke ha noe alle heter, så blir spennede og se hva guttene ender opp med og hete 😂

Anonymkode: 27127...8ca

Så koselig! Gratulerer! ❤️❤️ Jeg er tante til tvillinger, og jeg elsker det! 😄 Aldri fred å få hjemme da!

Hva med å gi navn til hver deres tvilling? 😅 Lucas og Martin stemmer jeg for da! (Selv om jeg likte Kristian og Martin best 😉)

Anonymkode: b5024...68b

Skrevet

Håper dere får ordnet opp i det igjen 

Anonymkode: 6c849...bcc

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja :)

men vi krangler mye,eller diskutere da, blir moro nå som vi venter tvillinger og er aboslutt ikke enige, han ønsker vanlige navn som Lucas, Elias  og William, men jeg tenker mer Kristian, Martin og Syver, vil ikke ha noe alle heter, så blir spennede og se hva guttene ender opp med og hete 😂

Anonymkode: 27127...8ca

Velg et navn hver 😘

Anonymkode: e7ea2...46c

Skrevet
16 hours ago, Anonym bruker said:

Så koselig! Gratulerer! ❤️❤️ Jeg er tante til tvillinger, og jeg elsker det! 😄 Aldri fred å få hjemme da!

Hva med å gi navn til hver deres tvilling? 😅 Lucas og Martin stemmer jeg for da! (Selv om jeg likte Kristian og Martin best 😉)

Anonymkode: b5024...68b

Takk for det ❤️

Jeg jobber i bhg , så Lucas og William er alle fall helt uaktuelt da anhver unge heter det 😕 men fine er de jo.

Så gøy og være tante da til tvillinger.

Vi blor nok enig til slutt :)

Anonymkode: 27127...8ca

Skrevet
16 hours ago, Anonym bruker said:

Velg et navn hver 😘

Anonymkode: e7ea2...46c

Det går jo an det :)

Anonymkode: 27127...8ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...