Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Hvor lenge syntes dere det er greit at julelysene henger ute på hus og busker? Min mening er at de kan henge på hus til februar. De lyser jo opp en kald og mørk vinterkveld. Fargede lys og lys på busker kan godt tas inn med julepynten. Anonymkode: d17d2...008
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Juletreet og andre nøytrale lys synes jeg kan henge til godt ut i februar, men lysende julenisser, fargede lys som blinker og annen veldig julete pynt synes jeg man bør ta ned 13.januar. Anonymkode: b4f99...902
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Nøytrale julelys kan fint henge ut mars uten at jeg hever et øyenbryn. Anonymkode: 6346a...bca
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 Lys på hus, og lys med farger er litt julete og bør henge maks til midten av januar, men nøytrale lys på busker kan godt henge i månedsvis nå i mørketida for min del. Anonymkode: 04bb1...fdd
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #6 Skrevet 5. januar 2019 Nøytrale lys ute på hus og busker kan henge så lenge det er mørkt og vinter tenker jeg 🌟 Anonymkode: f2317...49f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #7 Skrevet 5. januar 2019 De henger til neste år, men jeg kobler fra 13. januar Anonymkode: 9c4e8...a9b
Gjest Darwinia:-) Skrevet 5. januar 2019 #8 Skrevet 5. januar 2019 (endret) Nøytrale lys får henge til det er litt mer enn 30 min med dagslys. Fargede lys kan med fordel tas ned 13. dag jul. Endret 5. januar 2019 av Darwinia:-)
☆☆☆ Skrevet 5. januar 2019 #9 Skrevet 5. januar 2019 Våre blir hengande ut februar tenker eg. Men dei er kvite. Farga lys må ned saman med jula etter mi meining.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #10 Skrevet 5. januar 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor lenge syntes dere det er greit at julelysene henger ute på hus og busker? Min mening er at de kan henge på hus til februar. De lyser jo opp en kald og mørk vinterkveld. Fargede lys og lys på busker kan godt tas inn med julepynten. Anonymkode: d17d2...008 Enig med deg 😊 Anonymkode: b54c2...51f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #11 Skrevet 5. januar 2019 Lyslenker har jo på senere år blitt noe helt annet enn kun julebelysning. Så selvsagt kan man ha det lenger enn kun i julen. Men litt enig i at de med mye farger er litt «julete». Anonymkode: 979cf...691
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #13 Skrevet 5. januar 2019 Så hyggeleg å se at vi er stor sett enige! Jeg har nettopp etablert meg og pyntet huset for første gang. Vet ikke helt hva som er greit og ikke! 😊 Da lar jeg lysene stå ute lengre! 😄 Anonymkode: d17d2...008
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #14 Skrevet 5. januar 2019 Da vi hadde gammelt hus med bare to utelamper lot vi julebelysningen henge til midt i februar. Gule, nøytrale lys på en busk og ved inngangspartiet. De hadde jo faktisk en funksjon, lyste opp et mørkt uteområde. Nå har vi nytt hus med mange «opp og ned» lys rundt huset og spotter over inngangspartiet, og veldig «stram» fasade. Jeg synes julelysene ble litt malplassert i år, så vi tok dem ned sammen med julepynten. Vi får se om vi finner en annen måte å henge dem opp på neste år. Anonymkode: 75fed...ef3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå