Gå til innhold

Kan Jordmor ta feil??


Røvedatter

Anbefalte innlegg

Jeg hadde første dag av siste mens 27.oktober. Tok en test 29. November som sa 2-3 uker. 

 

Ut i fra mine beregninger er jeg 10 uker på vei, men privat jordmor sier jeg er 12 uker på vei?? Hvordan er det egentlig mulig siden jeg hadde mensen 27 oktober og i 5 dager. Har en syklus på 30-32 dager. 

Er super forvirret :S 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med siste mens 27 oktober er du vel 10+1 i dag? Jeg hadde siste mens 7 okt og er 13+1, så da skal vel du være nøyaktig tre uker bak meg :) 

Anonymkode: 61b77...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med siste mens 27 oktober er du vel 10+1 i dag? Jeg hadde siste mens 7 okt og er 13+1, så da skal vel du være nøyaktig tre uker bak meg :) 

Anonymkode: 61b77...406

Ja :) men i følge jordmor er jeg lengre.. bare klarer ikke å forstå hvordan det er mulig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålet ditt; ja, jordmor kan ta feil. For hun er et menneske. Så mest sannsynlig har hun blingsa på noe eller tenkt feil. Lett å komme litt ut av tellinga når man skifter år og sånn! Spør henne neste gang du treffer henne igjen! 

Anonymkode: 6b791...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For å svare på spørsmålet ditt; ja, jordmor kan ta feil. For hun er et menneske. Så mest sannsynlig har hun blingsa på noe eller tenkt feil. Lett å komme litt ut av tellinga når man skifter år og sånn! Spør henne neste gang du treffer henne igjen! 

Anonymkode: 6b791...ff8

Okei, takk for svar! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...