GÃ¥ til innhold

Noen som har fibromyalgi her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen? 

Hverdagen? 

Tror kanskje jeg har utviklet dette etter kyssesyken 😖

Anonymkode: f0eb4...aea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har.... og har hatt kyssesyke i voksen alder. Ble kraftig syk av kyssesyka, fikk postviraltretthet ( sånn utmattelsessyndrom) som det tok laaaaaaaaang tid å komme seg fra. Dernest fikk jeg generelt dårligere helse, mye smerter og lite energi. Dette endte etter en rekke utredninger og sjekker av alt mulig i en fibromyalgidiagnose fra revmatolog. 

I det daglig; greit nok. Sliter med å avfinne meg med mine begrensninger, sliter med smerter og søvntrøbbel, og energinivået. Jeg tror nok rasjonelt sett at jeg vet jeg presser meg for mye på mange områder, lederjobb, mange barn, mange verv osv. Og det hadde nok vært lurt å avgrense seg enda mer. Men jeg VIL ha det livet jeg hadde før kyssesyke, utmattelse og nå fibromyalgi. Så min utfordring ligger der......

ifh til formen så er den jo ikke grei- skulle så gjerne vært opplagt og på en fjelltopp el to, men det går ikke akkurat nå. Har litt angst for at dette skal bli verre, samtidig som jeg leter etter en gylden middelvei. I perioder går det veldig bra, andre stunder not so Good....f.eks mye ustabilt vær her påvirker til mer smerter, og juleferie- dvs ut av normalrutine- verre! Rutiner, både med mat, søvn og livet for øvrig er det aller beste.

god bedring til deg😘

Anonymkode: 7e03c...029

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...