Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Vi tenker på å prøve på et barn til. Lurer på om det er mange her som har blitt gravide og fått barn naturlig som førtiåringer? Mange som har prøvd å bli gravide i den alderen, men ikke blitt det eller blitt det og mistet og ikke fått det til etterpå? Lurer på deres erfaringer... Anonymkode: 24cbf...82a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Jeg var 40 da jeg fikk min yngste. Gravid på første prøveperiode, greit svangerskap, lett fødsel og et barn som det aldri har vært noen større problemer med. Nå er hun i begynnelsen av tenårene. Anonymkode: 3d586...63c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Jeg har blitt gravid fire ganger etter at jeg ble 40. Ble gravid raskt og helt uten hjelp. To av gangene fikk jeg friske barn (41 og 42), mens jeg mistet tvillinger i ma i uke 11 og tok senabort pga kromosomavvik siste gang. Hadde fine og problemfrie svangerskap og fødsler og storkoser meg med attpåklattene mine. Anonymkode: ba709...84d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Jeg kjenner flere som har fått barn etter 40, det er vel ikke så unormalt? Bestemor var 41 da hun fikk mamma. Svigermor var 40 da hun fikk mannen min. Stemor var 42 da hun og pappa fikk min atpåkladdbror. Naboen her var nesten 42 da hun fikk en datter. Anonymkode: bf76a...cb6
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 Jeg fikk da jeg var 41, og ble uventet gravid igjen da jeg var nesten 44. 😊 34 uker nå 😘 masse lykke til! Veldig mange er fruktbare langt oppi 40-årene, men mange blir ufruktbare før den tid. Gå gjerne til en gynekolog/fertilitetssenter og få tatt blodprøver og ultralyd. Dersom alt ser bra ut der er det iallefall bare å prøve 😊 Anonymkode: c7e59...7aa
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #6 Skrevet 5. januar 2019 2 hours ago, Anonym bruker said: Vi tenker på å prøve på et barn til. Lurer på om det er mange her som har blitt gravide og fått barn naturlig som førtiåringer? Mange som har prøvd å bli gravide i den alderen, men ikke blitt det eller blitt det og mistet og ikke fått det til etterpå? Lurer på deres erfaringer... Anonymkode: 24cbf...82a synes det er helt greit fikk mine 2 første når jeg var 20 og 24 og, de 2 minste når jeg var 42 samme pappa Anonymkode: 67ef7...60b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #7 Skrevet 5. januar 2019 Her jeg bor er det helt vanlig. Lykke til! Anonymkode: 2d414...7f0
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #8 Skrevet 5. januar 2019 Mormor var 40 da hun fikk mamma ( første) og min tidligere svigermor var 40 da hun fikk sin tredjemann. hørt at det er lettere få nr 2,3 eller 4 osv når man er 40 enn å få første når man er 40. Samt mindre risiko for feil. selv er jeg 22 og venter nr 2 Anonymkode: b6156...f07
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #9 Skrevet 5. januar 2019 Jeg og mannen ønsket en siste da jeg var 42 år, ble ikke gravid og tenkte sånn er det bare, nå i en alder av 48 år ble jeg gravid og alt står fint til, barnet kommer om litt over 1 måned (får keisersnitt). Veldig overraskende, da vi selvfølgelig ikke hadde trodd dette skulle skje etter 6 år, men her sitter jeg med stor mage, og vi gleder oss selv om vi ikke var forberedt på dette. Anonymkode: a4a48...83b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #10 Skrevet 5. januar 2019 30 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg og mannen ønsket en siste da jeg var 42 år, ble ikke gravid og tenkte sånn er det bare, nå i en alder av 48 år ble jeg gravid og alt står fint til, barnet kommer om litt over 1 måned (får keisersnitt). Veldig overraskende, da vi selvfølgelig ikke hadde trodd dette skulle skje etter 6 år, men her sitter jeg med stor mage, og vi gleder oss selv om vi ikke var forberedt på dette. Anonymkode: a4a48...83b Oj, så fantastisk Anonymkode: 1831f...d29
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #11 Skrevet 5. januar 2019 Det er jo bare du som kan vite hva som er riktig for deg og din familie. Jeg kjenner mange som gar fått barn mellom 40 og 44. Jeg har ikke inntrykk av at de har større eller mindre utfordringer enn yngre foreldre. Jeg er 35, og min yngste begynte på skolen i høst. For meg er det helt utenkelig å starte på nytt igjen om fem år, men vi har jo fått de tre barna vi ønsket oss. Hadde livssituasjonen vært en annen ville jeg ikke nølt med å få et ønsket barn selv om jeg var 40. Anonymkode: 22b4a...957
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #12 Skrevet 5. januar 2019 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg og mannen ønsket en siste da jeg var 42 år, ble ikke gravid og tenkte sånn er det bare, nå i en alder av 48 år ble jeg gravid og alt står fint til, barnet kommer om litt over 1 måned (får keisersnitt). Veldig overraskende, da vi selvfølgelig ikke hadde trodd dette skulle skje etter 6 år, men her sitter jeg med stor mage, og vi gleder oss selv om vi ikke var forberedt på dette. Anonymkode: a4a48...83b Så gøy!! Lykke til!! ❤️ Anonymkode: 17c81...e69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå