Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Dere med fire barn. Hvordan er livet deres? Jeg er altså så innmari babysyk. Jeg elsker livet med barn! ❤️ Hvordan er det å ha fire? Vi har fast jobb, stort hus, økonomi er ok. Søsken er friske og raske og flinke og følges opp. Anonymkode: a3d7e...9f7
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Går helt fint. Jeg har fire tett og har aldri angret. Anonymkode: bc973...01b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Ære være dere som elsker og orker 🙌😅 Har to, helt normale, rolige og oppegående barn. Og elsker de over alt på jord Samtidig elsker jeg muligheten til å ta en ekstra vakt på jobb, skole ved siden av hvis jeg vil, alenetid på kvelden og et spo tant vinglass med venninne. Å klare å få hele familien pluss bagasje i en bil, og ikke blakke oss helt på en utenlands tur. Vi takler rett og slett best og være 1:1 ratio voksne og barn 😂👍 Så ja, vi er forskjellige. Men om du elsker livet med tre stk, så vipper det vel ikke akkurat lasset med en fjerde? Om økonomi og overskudd er der, kjør på og kos deg 😊💜 Anonymkode: f5b3f...ecc
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Har 4 og prøver på nr 5 ❤og elsker det.. Har og hatt alvorlig sjukdom hos eine barnet som varte nokon år Og der ting var usikkker kossen dette ville gå...det gjekk veldig fint alikevell ❤ Så me har fått prøvd oss ut om noko alvorlig vil rammer oss kossen det er å ha 4.. Me bestod med glans 😁 håpe nr 5 kjem snart! Alle er i Barnehage og barneskule alder 🤗 Anonymkode: e22b1...ba9
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 Travelt, spesielt i starten, veldig dyrt når de vokser til, men mye glede! Har fire barn som begynner å bli store nå, 9-16 år, og det er nesten bare kos nå. Da de var små var det mer slitsomt. Anonymkode: d8190...40d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #6 Skrevet 5. januar 2019 Det er en livsstil, og man får en periode i livet hvor egne behov må settes litt til side, for mammajobben krever mye av deg. Vi har også hatt litt utfordring med sykdom hos et av barna så en periode ble det en del sykehusopphold, operasjon, fysioterapi osv som krevde en del tid. Men vi har aldri angret, barna er fra 10 til 17 år nå. Det blir en del dyrere etterhvert som de vokser til, og det blir mye logistikk og farting. Men for vår det går det helt greit. Jeg synes livet som firebarnsmamma er helt topp. Her har også jeg og mannen holdt sammen, vi har vært sammen i over 20 år nå og kommer nok fortsette å være sammen også. Tror det er mer krevende om man har mine, dine, ekser osv med i kabalen sin. Anonymkode: 57aa0...f84
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #7 Skrevet 5. januar 2019 Jeg har fire barn, men med stor aldersforskjell. Eldste var 18 år da yngste ble født, de andre 6 år og 8 år. Så jeg har kun opplevd å ha to småbarn samtidig. Dette har vært et bevisst valg hos oss. Første ble vi gravide med under utdanning og vi ville vente med flere, til jobb og hus var på plass før vi fikk flere. Hadde to spontanaborter så ble litt lenger enn vi hadde tenkt, så nr 2 og 3 kom litt senere enn planlagt. Hadde egentlig tenkt å stoppe der, men valgte å gå for nr 4. Har ikke angret ett sekund. Elsker barn og hadde det ikke vært for alderen, hadde vi kunne ha valgt å få en til. Og sånn for å legge en del myter døde, har vi begge høyere utdanning, gode inntekter og alt på stell 😉 Anonymkode: 997fe...996
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #8 Skrevet 5. januar 2019 Angrer ikke på barna,men angret for så mange barn, vi sliter av og til med og få hverdagen opp, da de 3 store på 6,8 og 10 spiller fotball og ishockey og vi har en baby på 3mnd, så noen dager kan det rett og slett bli bare mas. Men ikke ungene jeg angrer for,men at jeg ikke tenkte lengre. vi har inntekt på ca 1,2 mill i året til sammen Anonymkode: 911a8...684
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #9 Skrevet 5. januar 2019 Respekt til dere som har mer enn to barn 😘 har to selv, ett av de med lærevansker (impressive og ekspressive språkvansker) og noe sosiale vansker. Fler barn er uaktuelt her. Vår lille duo holder for oss ❤️❤️ Anonymkode: 3bd5b...d5f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #10 Skrevet 5. januar 2019 Jeg har 4 barn alene. To på barneskolen, og to i barnehagen. Men ville ikke byttet bort barna for alt i verden! Anonymkode: 953ba...48d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå