Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Jeg har nå sett serien "Gåten Orderud" på Nrk. Det var jammen ikke mye beviser som finnes mot de som er dømt. Tror dere vi noen gang får vite den fulle sannheten? Anonymkode: bda62...2fc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Virker som det var en litt sånn 90-talls trend det der, å bli dømt på indisier... Ser jo det i Tengs saken også. (ref dokumentaren) Anonymkode: 783da...5e6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Uenig. Var usikker før, men etter å ha sett den dokumentaren er jeg sikker på at de er skyldige. Anonymkode: dd7b0...a12
Nyttårs barn Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 Jeg er også ganske sikker på at de er skyldige. Saken er i stor grad bygget på vitnemålet til Kristin Kirkemo. Hun er også den som har klart seg best i etterkant, kanskje fordi hun har innrømmet og forsont seg med det hun har gjort.
Fru Banderas Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 8 minutter siden, Nyttårs barn skrev: Jeg er også ganske sikker på at de er skyldige. Saken er i stor grad bygget på vitnemålet til Kristin Kirkemo. Hun er også den som har klart seg best i etterkant, kanskje fordi hun har innrømmet og forsont seg med det hun har gjort. Hun har vel ikke inrømt noe, har hun det?
Nyttårs barn Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 1 minutt siden, Fru Banderas skrev: Hun har vel ikke inrømt noe, har hun det? Hun har innrømmet å skaffe våpen, fortalt om planlegging av drap og gitt sin versjon av forholdet mellom familiene på Orderud. Men nei, hun har ikke innrømmet å ha avfyrt våpen det er riktig, tror ikke vi får vite hvem som skjøt. Men at de er skyldige er jeg ikke i tvil om. Og dessuten hvem ellers skulle bryte seg inn på gården uten å ta noe som helst. Det er gårdskonflikten som er motivet.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #7 Skrevet 4. januar 2019 Akkurat hvem som skøt får vi kanskje aldri vite, men at de dømte var med på/visste om det, det tviler jeg ikke et sekund på. Anonymkode: f679f...b2e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #8 Skrevet 4. januar 2019 Jeg er og enig i at disse virker skyldige hele gjengen. Men det å bli dømt på så lite tekniske bevis er jo mildt fascinerende Anonymkode: 783da...5e6
Fru Banderas Skrevet 4. januar 2019 #9 Skrevet 4. januar 2019 58 minutter siden, Nyttårs barn skrev: Hun har innrømmet å skaffe våpen, fortalt om planlegging av drap og gitt sin versjon av forholdet mellom familiene på Orderud. Men nei, hun har ikke innrømmet å ha avfyrt våpen det er riktig, tror ikke vi får vite hvem som skjøt. Men at de er skyldige er jeg ikke i tvil om. Og dessuten hvem ellers skulle bryte seg inn på gården uten å ta noe som helst. Det er gårdskonflikten som er motivet. -men ikke som hun selv var en del av, eller? Mulig jeg har gått glipp av noe.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #10 Skrevet 7. januar 2019 På 4.1.2019 den 21.21, Fru Banderas skrev: Hun har vel ikke inrømt noe, har hun det? *innrømt (En annen feil jeg har sett hos deg flere ganger er "i følge". Det heter "ifølge loven", men "jeg kom i følge med min far"). Kommabruken din er uansett den verste. Der har du et stort forbedringspotensial. Anonymkode: 4dfdc...9a9
Elina Skrevet 7. januar 2019 #11 Skrevet 7. januar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: *innrømt (En annen feil jeg har sett hos deg flere ganger er "i følge". Det heter "ifølge loven", men "jeg kom i følge med min far"). Kommabruken din er uansett den verste. Der har du et stort forbedringspotensial. Anonymkode: 4dfdc...9a9 Du vet .....9a9: Kritiske personer har mest kritikk reservert til seg selv. Men du vet, du er god nok akkurat som du er. Det må du bare fortelle deg selv, for jeg skjønner jo at det ikke kan være lett å være deg.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #12 Skrevet 7. januar 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: *innrømt (En annen feil jeg har sett hos deg flere ganger er "i følge". Det heter "ifølge loven", men "jeg kom i følge med min far"). Kommabruken din er uansett den verste. Der har du et stort forbedringspotensial. Anonymkode: 4dfdc...9a9 Hun har noen formelle skrivefeil. Du har derimot store personlige problemer og et meget tomt liv, ellers ville du aldri ha brukt tiden din på å stalke en person på anonymforum. Tenker da særlig på det flere uker gamle innlegget du gravde opp for å kommentere stygt. Sykt, selvsagt. Anonymkode: dd7b0...a12
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #13 Skrevet 7. januar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun har noen formelle skrivefeil. Du har derimot store personlige problemer og et meget tomt liv, ellers ville du aldri ha brukt tiden din på å stalke en person på anonymforum. Tenker da særlig på det flere uker gamle innlegget du gravde opp for å kommentere stygt. Sykt, selvsagt. Anonymkode: dd7b0...a12 Det er første gang jeg kommenterer skrivefeil her inne. I går kommenterte denne brukeren x antall skrivefeil i flere tråder, dette gjør hun til stadighet. Jeg spurte om hun ønsket å bli rettet på samme måte. Det ønsket hun, derfor har jeg nå gitt henne noen eksempler. Jeg synes det er slitsomt at tråder til stadighet blir ødelagt fordi folk føler et behov for å kommentere andres skrivefeil. Det blir særlig tåpelig når man har mye å jobbe med selv. Anonymkode: 4dfdc...9a9
Hengebukksvinet Skrevet 7. januar 2019 #14 Skrevet 7. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er første gang jeg kommenterer skrivefeil her inne. I går kommenterte denne brukeren x antall skrivefeil i flere tråder, dette gjør hun til stadighet. Jeg spurte om hun ønsket å bli rettet på samme måte. Det ønsket hun, derfor har jeg nå gitt henne noen eksempler. Jeg synes det er slitsomt at tråder til stadighet blir ødelagt fordi folk føler et behov for å kommentere andres skrivefeil. Det blir særlig tåpelig når man har mye å jobbe med selv. Anonymkode: 4dfdc...9a9 Hvis du synes det er slitsomt at tråder blir ødelagt,hvorfor gjør du det selv?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #15 Skrevet 7. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er første gang jeg kommenterer skrivefeil her inne. I går kommenterte denne brukeren x antall skrivefeil i flere tråder, dette gjør hun til stadighet. Jeg spurte om hun ønsket å bli rettet på samme måte. Det ønsket hun, derfor har jeg nå gitt henne noen eksempler. Jeg synes det er slitsomt at tråder til stadighet blir ødelagt fordi folk føler et behov for å kommentere andres skrivefeil. Det blir særlig tåpelig når man har mye å jobbe med selv. Anonymkode: 4dfdc...9a9 Du ser ikke ironien i ditt eget innlegg? Anonymkode: 935d7...3bd
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #16 Skrevet 7. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er første gang jeg kommenterer skrivefeil her inne. I går kommenterte denne brukeren x antall skrivefeil i flere tråder, dette gjør hun til stadighet. Jeg spurte om hun ønsket å bli rettet på samme måte. Det ønsket hun, derfor har jeg nå gitt henne noen eksempler. Jeg synes det er slitsomt at tråder til stadighet blir ødelagt fordi folk føler et behov for å kommentere andres skrivefeil. Det blir særlig tåpelig når man har mye å jobbe med selv. Anonymkode: 4dfdc...9a9 Skal si du går inn for oppgaven med liv og lyst! Du har lest gjennom innlegg fra midten av desember for å finne noen eksempler på skrivefeil, slik at du kunne hjelpe henne? Det er jo helt fantastisk snilt! Anonymkode: dd7b0...a12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå