Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Vet man bør ha med sunn mat. Men er "middagsmat" innafor? Type vårruller og pastasalat med grønnsaker.. Anonymkode: bf84e...fed
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vet man bør ha med sunn mat. Men er "middagsmat" innafor? Type vårruller og pastasalat med grønnsaker.. Anonymkode: bf84e...fed Hvorfor det, spiser dere privat mat sammen med barna? Jeg spiser sjelden sammen med barna, hvis jeg spiser sammen med de, så spiser jeg det de spiser. Anonymkode: 1329d...3e1
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Spiser jeg sammen med barna spiser jeg det samme som dem. Brødskiver eller ev. den varmmaten som er den dagen. Har jeg noe digg restemat hjemme som jeg vil nyte på jobb spiser jeg det i pausen min. Anonymkode: 9cb9f...c01
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 Spiser skjeldent med barna, jeg liker best å spise i pausen 🙂, jeg har med meg mat, i dag hadde jeg grov baguette med ost, skinke og salatblad 🙂. Ellers har jeg middagsrester, nudler, salat, rundstykker med pålegg, og av og til boller 🙂. Anonymkode: 221a6...523
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 Om du spiser sammen med barna så spiser du det samme som dem- spiser du i pausen din kan du jo spise akkurat hva du vil 🍴 Anonymkode: 55290...115
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 Spiser det samme som barna. Anonymkode: 514a5...ef7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå