Gå til innhold

Ferdig pizzadeig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger blir den helt sånn gjennomsiktig og hardt i stedet for sprø og god.. noen som vet hvorfor? Hva gjør jeg galt?

Anonymkode: 2e885...227

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Noen ganger blir den helt sånn gjennomsiktig og hardt i stedet for sprø og god.. noen som vet hvorfor? Hva gjør jeg galt?

Haha akkurat det har jeg opplevd de 2 siste gangene jeg har brukt ferdigdeig også😅 Men jeg aner ikke hva som blir galt. Har bare gått tilbake til vanlig Pizzadeig.

Anonymkode: 9f187...0aa

Skrevet

Skjedd meg en gang. Så sluttet å jukse IG lager bunn selv. Går jo så raskt og er mye bedre. 

Anonymkode: 38feb...0e9

Skrevet

Peppes er brukbar. Orker ikke å kna og elte... 

Anonymkode: 65ba8...6d6

Skrevet

Vi har spist den ferdig-deigen på jobb noen ganger. Det blir skikkelig trist pizza. 

Hjemmelaget pizzadeig har fire ingredienser. Dumper det i kjøkkenmaskinen, så gjør den resten. Å kjevle ut en bunn tar et minutt. Den tiden bruker vi gjerne for å få skikkelig god pizza. 

Anonymkode: d3fd1...d79

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi har spist den ferdig-deigen på jobb noen ganger. Det blir skikkelig trist pizza. 

Hjemmelaget pizzadeig har fire ingredienser. Dumper det i kjøkkenmaskinen, så gjør den resten. Å kjevle ut en bunn tar et minutt. Den tiden bruker vi gjerne for å få skikkelig god pizza. 

Ikke alle har maskin...

Anonymkode: 65ba8...6d6

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan lage pizzadeig, det var hverken oppskrift eller fremgangsmåte jeg spurte om.

jeg lurer på hvorfor den blir sånnnoen ganger  - for andre ganger blir den helt ok!

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan lage pizzadeig, det var hverken oppskrift eller fremgangsmåte jeg spurte om.

jeg lurer på hvorfor den blir sånnnoen ganger  - for andre ganger blir den helt ok!

Kan det være at den er for kald når den settes inn? Den bør ligge i romtemperatur 10-20 min

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så rart, hvilken pizzadeig bruker du?

Anonymkode: 0fb65...3d1

Skrevet

Peppes sin er god og blir alltid bra. 

Selvfølgelig ikke helt som hjemmelaget, men absolutt god nok når man har behov for noe raskt og lettvint👍

Anonymkode: 5c9d3...013

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...