Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Til nå har de snakket om kydderblandlig og hvor mye salt. Er da ikke det helt vanlig viten at det er mye salt i blandinger? Og så snakker de om middagsrettster også alenet kunnskap? Jeg reagerer også programleders kranglete oppførsel. Anonymkode: 20a0a...4e6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og så snakker de om middagsrettster også alenet kunnskap? Hva er det du prøver å si? Anonymkode: 8abfd...f1a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er det du prøver å si? Anonymkode: 8abfd...f1a Hun snakker nok om at holdbarheten på middagsrester burde være allmenn viten, og ikke oppta plass i et program. Anonymkode: 9d598...34c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun snakker nok om at holdbarheten på middagsrester burde være allmenn viten, og ikke oppta plass i et program. Anonymkode: 9d598...34c Ok, da skjønner jeg og er helt enig med hun i det Anonymkode: 8abfd...f1a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 Problemet er at det er mange som ikke vet disse tingene. Anonymkode: d3e20...74b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 Du kunne jo bare skrudd av, hi? Anonymkode: 423d5...fcc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #7 Skrevet 4. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Til nå har de snakket om kydderblandlig og hvor mye salt. Er da ikke det helt vanlig viten at det er mye salt i blandinger? Og så snakker de om middagsrettster også alenet kunnskap? Jeg reagerer også programleders kranglete oppførsel. Anonymkode: 20a0a...4e6 Det er også allmenn viten å skrive et kritisk innlegg uten minst 4 skrivefeil. Men siden du ikke klarer det, så er det sikkert mange som trenger en oppdatering på hvor lenge middagsrester holder seg i kjøleskapet! Anonymkode: 4453a...a37
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #8 Skrevet 4. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ok, da skjønner jeg og er helt enig med hun i det Anonymkode: 8abfd...f1a *henne Anonymkode: 83777...902
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #9 Skrevet 4. januar 2019 Ser på dette nå. Oi! Hun seriøst HATER salt! Anonymkode: 345a5...a81
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #10 Skrevet 4. januar 2019 Det med pasta og ris er det mange som ikke vet. Kjenner utrolig mange kjøkkengriser ! Bra de tar det opp Anonymkode: 5510c...26d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #11 Skrevet 4. januar 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: *henne Anonymkode: 83777...902 Ååååå tuuuusen takk for for at du øste ut av din store rettetrang. Jeg takker deg av hele mitt hjerte, hva skulle jeg gjort uten deg Anonymkode: 8abfd...f1a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #12 Skrevet 4. januar 2019 Gjelder oppbevaring mat som lasagne, pizza? Svigers har alltid dette på benken over natten... Anonymkode: 0e8d0...bac
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #13 Skrevet 4. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Gjelder oppbevaring mat som lasagne, pizza? Svigers har alltid dette på benken over natten... Anonymkode: 0e8d0...bac Lasagne er jo lagd med pasta, så det er virkelig fy-fy å la stå ute. men jeg hadde ikke spist noe som som helst varmmat som har stått ute på benken over natta. All varmmat skal kjøles ned og settes kaldt Anonymkode: 8abfd...f1a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #14 Skrevet 4. januar 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Ååååå tuuuusen takk for for at du øste ut av din store rettetrang. Jeg takker deg av hele mitt hjerte, hva skulle jeg gjort uten deg Anonymkode: 8abfd...f1a Vi er tydeligvis flere! Men hvorfor kritiserer du oss, når alt du gjør i innlegget ditt er å kritisere andre? Anonymkode: 4453a...a37
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #15 Skrevet 5. januar 2019 På 4.1.2019 den 19.08, Anonym bruker skrev: Lasagne er jo lagd med pasta, så det er virkelig fy-fy å la stå ute. men jeg hadde ikke spist noe som som helst varmmat som har stått ute på benken over natta. All varmmat skal kjøles ned og settes kaldt Anonymkode: 8abfd...f1a Jeg liker heller ikke det nemlig. Sliter litt når vi er der og de setter frem restene fra dagen før og barna hiver innpå... 😒 Anonymkode: 0e8d0...bac
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #16 Skrevet 5. januar 2019 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi er tydeligvis flere! Men hvorfor kritiserer du oss, når alt du gjør i innlegget ditt er å kritisere andre? Anonymkode: 4453a...a37 Flere som har rettetrang? Anonymkode: 8abfd...f1a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #17 Skrevet 5. januar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg liker heller ikke det nemlig. Sliter litt når vi er der og de setter frem restene fra dagen før og barna hiver innpå... 😒 Anonymkode: 0e8d0...bac Jeg hadde ikke latt de spise det Anonymkode: 8abfd...f1a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #18 Skrevet 5. januar 2019 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi er tydeligvis flere! Men hvorfor kritiserer du oss, når alt du gjør i innlegget ditt er å kritisere andre? Anonymkode: 4453a...a37 Hva er det jeg kritiserer dere andre for da Anonymkode: 8abfd...f1a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #19 Skrevet 5. januar 2019 På 4.1.2019 den 16.56, Anonym bruker skrev: Ååååå tuuuusen takk for for at du øste ut av din store rettetrang. Jeg takker deg av hele mitt hjerte, hva skulle jeg gjort uten deg Anonymkode: 8abfd...f1a Bare hyggelig du. Alltid til tjeneste. Vil også råde deg til å jobbe med krenkbarheten din. Anonymkode: 83777...902
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #20 Skrevet 5. januar 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare hyggelig du. Alltid til tjeneste. Vil også råde deg til å jobbe med krenkbarheten din. Anonymkode: 83777...902 Min står det bra til med, er vel verre med din Anonymkode: 8abfd...f1a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #21 Skrevet 5. januar 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min står det bra til med, er vel verre med din Anonymkode: 8abfd...f1a Nå er du bare pinlig. Kunsten å gi seg er en god egenskap 👌🏼 Anonymkode: 48e27...d2f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #22 Skrevet 5. januar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå er du bare pinlig. Kunsten å gi seg er en god egenskap 👌🏼 Anonymkode: 48e27...d2f Åååå, du er jammen søt som slikker rettskrivingstroll oppetter ryggen Anonymkode: 8abfd...f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå