Gå til innhold

Mstkontrollen i går..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til nå har de snakket om kydderblandlig og hvor mye salt.  Er da ikke det  helt vanlig  viten at det er mye salt i blandinger? 

Og så snakker de om middagsrettster også alenet kunnskap? 

Jeg reagerer også programleders kranglete oppførsel. 

Anonymkode: 20a0a...4e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og så snakker de om middagsrettster også alenet kunnskap? 

Hva er det du prøver å si?

Anonymkode: 8abfd...f1a

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det du prøver å si?

Anonymkode: 8abfd...f1a

Hun snakker nok om at holdbarheten på middagsrester burde være allmenn viten, og ikke oppta plass i et program. 

Anonymkode: 9d598...34c

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun snakker nok om at holdbarheten på middagsrester burde være allmenn viten, og ikke oppta plass i et program. 

Anonymkode: 9d598...34c

Ok, da skjønner jeg og er helt enig med hun i det

Anonymkode: 8abfd...f1a

Skrevet

Problemet er at det er mange som ikke vet disse tingene.

Anonymkode: d3e20...74b

Skrevet

Du kunne jo bare skrudd av, hi?

Anonymkode: 423d5...fcc

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Til nå har de snakket om kydderblandlig og hvor mye salt.  Er da ikke det  helt vanlig  viten at det er mye salt i blandinger? 

Og så snakker de om middagsrettster også alenet kunnskap? 

Jeg reagerer også programleders kranglete oppførsel. 

Anonymkode: 20a0a...4e6

Det er også allmenn viten å skrive et kritisk innlegg uten minst 4 skrivefeil. Men siden du ikke klarer det, så er det sikkert mange som trenger en oppdatering på hvor lenge middagsrester holder seg i kjøleskapet!

Anonymkode: 4453a...a37

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ok, da skjønner jeg og er helt enig med hun i det

Anonymkode: 8abfd...f1a

*henne

Anonymkode: 83777...902

Skrevet

Ser på dette nå.

Oi! Hun seriøst HATER salt!

Anonymkode: 345a5...a81

Skrevet

Det med pasta og ris er det mange som ikke vet. Kjenner utrolig mange kjøkkengriser ! Bra de tar det opp 

Anonymkode: 5510c...26d

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

*henne

Anonymkode: 83777...902

Ååååå tuuuusen takk for for at du øste ut av din store rettetrang. Jeg takker deg av hele mitt hjerte, hva skulle jeg gjort uten deg

Anonymkode: 8abfd...f1a

Skrevet

Gjelder oppbevaring mat som lasagne, pizza? Svigers har alltid dette på benken over natten... 

Anonymkode: 0e8d0...bac

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Gjelder oppbevaring mat som lasagne, pizza? Svigers har alltid dette på benken over natten... 

Anonymkode: 0e8d0...bac

Lasagne er jo lagd med pasta, så det er virkelig fy-fy å la stå ute. men jeg hadde ikke spist noe som som helst varmmat som har stått ute på benken over natta. All varmmat skal kjøles ned og settes kaldt

Anonymkode: 8abfd...f1a

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ååååå tuuuusen takk for for at du øste ut av din store rettetrang. Jeg takker deg av hele mitt hjerte, hva skulle jeg gjort uten deg

Anonymkode: 8abfd...f1a

Vi er tydeligvis flere! Men hvorfor kritiserer du oss, når alt du gjør i innlegget ditt er å kritisere andre?

Anonymkode: 4453a...a37

Skrevet
På 4.1.2019 den 19.08, Anonym bruker skrev:

Lasagne er jo lagd med pasta, så det er virkelig fy-fy å la stå ute. men jeg hadde ikke spist noe som som helst varmmat som har stått ute på benken over natta. All varmmat skal kjøles ned og settes kaldt

Anonymkode: 8abfd...f1a

Jeg liker heller ikke det nemlig. Sliter litt når vi er der og de setter frem restene fra dagen før og barna hiver innpå... 😒

Anonymkode: 0e8d0...bac

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi er tydeligvis flere! Men hvorfor kritiserer du oss, når alt du gjør i innlegget ditt er å kritisere andre?

Anonymkode: 4453a...a37

Flere som har rettetrang?

Anonymkode: 8abfd...f1a

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker heller ikke det nemlig. Sliter litt når vi er der og de setter frem restene fra dagen før og barna hiver innpå... 😒

Anonymkode: 0e8d0...bac

Jeg hadde ikke latt de spise det

Anonymkode: 8abfd...f1a

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi er tydeligvis flere! Men hvorfor kritiserer du oss, når alt du gjør i innlegget ditt er å kritisere andre?

Anonymkode: 4453a...a37

Hva er det jeg kritiserer dere andre for da

Anonymkode: 8abfd...f1a

Skrevet
På 4.1.2019 den 16.56, Anonym bruker skrev:

Ååååå tuuuusen takk for for at du øste ut av din store rettetrang. Jeg takker deg av hele mitt hjerte, hva skulle jeg gjort uten deg

Anonymkode: 8abfd...f1a

Bare hyggelig du. Alltid til tjeneste. Vil også råde deg til å jobbe med krenkbarheten din. 

Anonymkode: 83777...902

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare hyggelig du. Alltid til tjeneste. Vil også råde deg til å jobbe med krenkbarheten din. 

Anonymkode: 83777...902

Min står det bra til med, er vel verre med din

Anonymkode: 8abfd...f1a

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min står det bra til med, er vel verre med din

Anonymkode: 8abfd...f1a

Nå er du bare pinlig. Kunsten å gi seg er en god egenskap 👌🏼

Anonymkode: 48e27...d2f

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er du bare pinlig. Kunsten å gi seg er en god egenskap 👌🏼

Anonymkode: 48e27...d2f

Åååå, du er jammen søt som slikker rettskrivingstroll oppetter ryggen

Anonymkode: 8abfd...f1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...